Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Har ikm idag til tors...Ikke helt sikker på el denne gang. Skulle ikke teste før fredag men klarte ikke holde meg...og nå er jeg bare forvirret.... Fikk en strek på QR som er ca tre ganger så svak som teststreken. Og har lest at QR har en del feil på testene sine...Streken kom etter ca 5min tror jeg...Skulle tatt tiden..Var iallfall mellom 5-10min. Men lest at den skal kastes etter 5min. Gruer meg nå til å ta en cb dig. på torsdag...eller imorgen hvis jeg ikke klarer å vente.... Noen som har erfaringer med QR? Har ingen symp. Bare litt øm i puppene sånn litt innimellom. og litt stikninger i høyre side i magen, men det er også bare litt..Er ikke en som leter etter sympt. heller.. Og så kan jeg nevne jeg hadde en blodstripe i trusa sist fredag. Tidlig til å være festeblødning hvis jeg hadde el tirsdagen to uker siden, og veldig sen el hvis det var blodstripe som viser ekstra fruktbarhet denne pp...Har lest at begge deler går an men er sjeldent.... Sitter bare igjen og håper det er en spire som sitter...Og skal bekrefte d me en digital...men redd for den skal være neg...Har ikke prøvd lenge men likevel..
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 jeg har erfaring med QR;) for rett over to uker iden testa jeg meg og det kom opp en kjempesvak strek etter over fem minutter var gått men trodde ikke noe på at jeg var gravid..det står jo at man ikke skal lese av testen senere. to uker etterpå hadde jeg framdeles ikke fått mensen så jeg måtte jo teste. da var begge klart som juling positive;o) det kan være at du er som meg, har veldig lavt hcg nivå. fant ut dette for 5 dager siden og er etter mine beregninger 8 uker på vei i mors uker;) lykke til!!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 har forressten heller ikke noen spesielle symptomer, man trenger ikke ha det for å være gravid;)
Truseprinsesse Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Håper du er gravid, vennen. Jeg har det på samme måte i disse dager, bare med CB. Den ene fikk en halv strek innenfor tiden da, men den ble positiv etter tiden og den andre ble bare positiv etter tiden. Har enten ikm i dag eller på lørdag, så jeg venter noen dager til for å teste. Når har du ikm?
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2008 hehe, her var du igjen gitt, truseprinsesse:) Kjekt å "se" deg igjen:) har ikm fra idag til torsdag en gang...Kjempespent..men gruer meg virkelig til å teste me cb dig imorgen eller torsdag... føler iallfall ikke at tr er på vei.. Håper du får en liten spire denne mnd. Du hadde d ikke lett sist... Håper vi følger hverandre over på 1.tri denne pp:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2008 Og babyboom...takk for bra svar:) Og gratulere så masse me spiren:) Håper jeg har det som deg og at en test lyser positiv før jeg rekker å blunke om noen dager:) når har du termin?
Truseprinsesse Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Spennende altså. Jeg håperhåperhåper at vi begge er gravide. Du får ha masse lykke til med testingen også får du oppdatere med en gang!!
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2008 will do:) Og du også
Truseprinsesse Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 Jeg tror virkelig du er gravid. Det er vanskeligere å få positivt svar på QR enn CB har jeg inntrykk av, men jeg vet ikke helt da.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. februar 2008 #11 Skrevet 5. februar 2008 elisabeth: ingen årsak;) har termin i september en gang, men vet ikke når, har ikke vært hos legen enda men tror jeg er 8 uker på vei! fant det nettopp ut at jeg er gravid..4 uker over IKM faktisk..:)synes det er lenge nok å vente til uke 12 med å fortelle det hehe så håper jeg er 8 uker på vei! .. håper du får en liten en i magen, masse lykke til!!!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. februar 2008 #12 Skrevet 5. februar 2008 fikk forressten 3 negative tester først med QR, så det er alltids håp hvis tanta holder seg borte;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå