Babyluren Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Hei hei. Drister meg til å spørre her inne, om noen har erfaring med å reise med små barn. Mannen og jeg venter vår første i begynnelsen av mai. I august er vi invitert til USA. Vi er usikre på om vi vil reise, og om det er praktisk gjennomførbart. Noen sier det er greit å reise med så små, man har jo maten med seg, og på lengre flyreiser er det greit med baby i bag etc, mens andre er av den oppfatning at det ikke er lurt med en slik reise. Selv har vi jo absolutt ingen erfaring på området. USAreisen er i forbindelse med et slektsstevne, så vi kjenner jo en del som skal, men foreløpig vet vi lite om boforhold etc. Så vidt jeg har oppfattet var det snakk om å innlosjeres privat, hos fremmede, og da som sagt evt. med en liten en. Noen som kan har synspunkter på en slik reise? Noen som har reist så langt med en liten selv? Ha bør man evt. tenke på, ha med eller ordne på forhånd? Håper på mange svar som kan hjelpe oss å ta en beslutning. Uansett er avbestillingsforsikring et must om det blir aktuelt å bestille billetter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå