Gå til innhold

...i natt har jeg sovet 3 timer..:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...har ei kjempeforkjølet jente på snart 11 mnd som ikke får sove pga veldig tett nese..ikke har ho god matlyst på dagen heller..hun har ikke feber og er stort sett blid og fornøyd om dagen. men når kvelden kommer er hun overtrøtt og nekter å ligge i senga si..jeg har hatt ho mellom meg og mannen min i senga men hun fikk ikke roet seg der heller..hylskriker stakkars jenta..nese og øyne renner mer og mer jo høyere hun skriker..

Noen som ville kontaktet lege? eller som har noen tips?

Hilsen ei som er så trøtt!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å legge henne høyt med hodet/rygg? Saltvannsdråper o.l hjelper jo også mot nesetetthet, men kan hende det må gis noen ganger pr natt..

Om du er i tvil om noe kan du kontakte legen, men tror nok dette er bare vanlig forbigående forkjølelse, og da blir det desverre liten søvn:(

Så lenge jenta di er glad og fornøyd på dagtid er det nok ikke mye legen kan gjøre likevel..

Du får trøste deg med at det er over om noen dager;)

Når vår låg syk la vi han høy. Du kan enten bruke leksikon under sengebena med hodet, eller legge ei god hodepute under madrassen. dette hjalp faktisk mye. Men han hadde også stygg hoste, feber og sår hals da..

Vet ikke om du ble noe klokere på dette men;)

Du kan kontakte lege eller HS om det er noe du lurer på, men tror nok likevel at det ikke er så mye de kan gjøre:(

Lykke til, og håper du får sove mer i natt!;)

Skrevet

trøtt jeg oxo...ikke sovet i d heletatt.. Gutten min begynte å spy i går kveld og ha holdt d gående hele natta...

no e han sinnsyk trøtt men ska bare sove i fanget.. får ikke lagt han fra meg.. får ikke e han noen ting...

Skrevet

Jeg også! Bare 3 timer her og...RS-virus på vesla.

Om du er sikker på at det bare er forkjølelse så er det ikke så mye å gjøre med, men det er uansett bedre å ta en tur for mye enn for lite til legen. Jeg trodde jeg var litt små-hysterisk i går som dro til legen, men endte med å bli sendt videre til Ullevål - så det var ikke så hysterisk likevel...

Kjøp uansett Rhinox nesespray for barn under 2 år og spray i begge nesebor. Hjelper bedre enn både morsmelk og saltvann.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...