Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Har ikm idag til tors...Ikke helt sikker på el denne gang. Skulle ikke teste før fredag men klarte ikke holde meg...og nå er jeg bare forvirret.... Fikk en strek på QR som er ca tre ganger så svak som teststreken. Og har lest at QR har en del feil på testene sine...Streken kom etter ca 5min tror jeg...Skulle tatt tiden..Var iallfall mellom 5-10min. Men lest at den skal kastes etter 5min. Gruer meg nå til å ta en cb dig. på torsdag...eller imorgen hvis jeg ikke klarer å vente.... Noen som har erfaringer med QR? Har ingen symp. Bare litt øm i puppene sånn litt innimellom. og litt stikninger i høyre side i magen, men det er også bare litt..Er ikke en som leter etter sympt. heller.. Og så kan jeg nevne jeg hadde en blodstripe i trusa sist fredag. Tidlig til å være festeblødning hvis jeg hadde el tirsdagen to uker siden, og veldig sen el hvis det var blodstripe som viser ekstra fruktbarhet denne pp...Har lest at begge deler går an men er sjeldent.... Sitter bare igjen og håper det er en spire som sitter...Og skal bekrefte d me en digital...men redd for den skal være neg...
TusseMor07&09&14 Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Kan jo bare fortelle hva som skjedde meg med QR. Jeg fikk også svaksvak strek... var nesten så den ikke syntes, og den kom etter en god stund og forble sånn, og kunne bare sees med beste godvilje... Jeg var gravid jeg... Han er 8 mnd nå;o) Det går nok så bra atte! Krysser fingre for deg!
Allean, Fia og lillebror Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Mine qr tester har også blitt svake når jeg har vært gravid. Har aldri fått strek når jeg ikke har vært gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå