Gå til innhold

DA er det fantastisk å være Mamma =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvert sekund sammen med snuppa(5 mnd) er selvfølgelig supert, men noen øyeblikk

er bare helt fantastiske..! her er noen av mine slike øyeblikk;

Når snuppa våkner om morgenen og får komme oppi mammas seng for å få pupp. Hun trekker knærne opp mot magen, krøller seg sammen til en liten ball.tar hendene på puppen, lukker øynene og spiser mens hun lager go` lyder=) Nyyter å få ligge heelt inntil Mammas varme kropp å spise seg god og mett.

DA er det fantastisk å være Mamma!

Når hun ligger på gulvet og leker fint for seg selv, snur seg og får øye på

Mamma. Hele ansiktet lyser opp i et stoort smil og armene og beina går som trommestikker. Tenk at noen kan bli SÅ glad for å se MEG da!

Når mini ler så hun hikster av Pappan som tøyser med henne. Begge to

lyyser av lykke, og det er så tydelig hvor høyt de elsker hverandre!

Når jeg skal legge meg, og titter oppi senga hennes og ser verdens

nydeligste lille prinsesse ligge og sove søtt. Hun er så vakker når hun

sover, og jeg kjenner i hele meg hvor uendelig glad jeg er i henne. Når

pappan kommer stille bak meg, titter oppi han og, og utbryter; Hun er

så nydelig! Å stå slik å bare beundre er rett og slett LYKKE!

har du noen øyeblikk du vil dele med meg? =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når ho har vore med bestemor si eller noen andre, og kommer hjem å ser meg :) da klapper hun og smiler :)

Badetid!! hun ler å koser seg skikkeli :)

kos med pappen før leggetid, ligger på gulvet begge to å ler, (hun elsker når vi sier BØ til ho)

når ho skal få middag, hun elsker det, hehe..

når ho setter på lyset, og ser på pappen og han sier "å så flinke" da blir ho kjempe stolt :)

+++++ hele dagen er bare kos ;)

Skrevet

Når jeg våker av at hun hyler om morgenen, jeg ser på klokka og tenker ugh, kvart over seks!! Slår på lyset og ser mot henne, så står hun der i senga si og hopper av lykke med verdens bredeste, tannløse glis - endelig morgen og der er mamma'n min!! DA er det flott å være mamma, tross alt :)

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Jepp. det du skriver er vel slik de fleste mødrene føler det.

Har selv verdens nydeligste lille jente som er snart 16mnd!! Gud så tiden flyyyr....

Skrevet

Når jeg sier "skal mamma få en nuss?"

Så gliser hun,mens hun sier "Neeeeeeei!" og så ler hun og løper vekk :D

Hun er såå søt når hun gjør det :D For da vet hun at jeg kommer til å jage henne rundt i huset til jeg får nussen min :P hihi hun ler så fornøyd når jeg får tak i henne :D

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Når vi gir siste flasken om kvelden. den får hun alltid i vår seng. Da koser vi oss skikkelig sammen!

Når vi er ferdig å bade, og jeg bærer henne inn på soverommet med bare håndkle rundt henne. Så legger vi oss under dyna alle tre og koser og leker...

Om natta, når hun strekker på seg og promper i søvne. hehe, syns hun er søt da!

Skrevet

Når han nettopp har våkna og han ligger og strekker seg og lager de rareste grimaser (Da ligner han sånn på pappaen sin, ha ha) ;-)

Når jeg dusjer, legger jeg han på et teppe på badegulvet. Da er han ALLTID så blid, og lyser oppi hele ansiktet hver gang jeg prater med han ;-) Og armer og bein går i hundre, he he...

Når han er ferdig å spise og bare ligger å slapper av oppå mammaen sin......hellegoskenoglell altså ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...