balsam Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 dikter dere opp unnskyldninger for å slippe unna ting du blir bedt på når du egentlig ikke vil!!?? det gjør jeg støtt og stadig.. =/ skylder ofte på ingen barnevakt selv om jeg vet at mamma og søster tar henne med en gang=/
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Det hender, hvis jeg ikke har lyst. Men skylder kun på gubben hvis jeg f.eks sier at han må jobbe, sånn at jeg må værre hjemme med unga )
Loyloy Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Nei for her er det en kamp å få til noe som helst... Nærmeste familie er tre timer unna og vi har ikke bil. Og i DK tror folk tydligvis at gravide damer bare vil sitte hjemme og hvis du har barn kan ikke mannen ta seg av dem, så jeg blir aldri invitert med på noe som helst...
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Til de vi omgås med er det nok å si at det ikke passer, ingen som har behov for eller krever noen forklaring.
balsam Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2008 det er det mange i norge oxo som tror... er FÅ som spør meg nå som jeg er gravid, mens før jeg ble det ble jeg bedt med ut hver eneste helg...=/
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Ohh,,yes..det hender det ja. Rett og slett for å unngå at folk blir sure. Og jeg leste i de tråden at endel reagerer kraftig på sånn "mangel på respekt" og at man blir snakka "stygt" om....vel...da kan vi spørre oss selv da, hva sier vi til venninne våre om mannen en dag vi enten er grinete, eller skal lage oss en unnskyldning? Jeg kan godt slenge en "morsom" kommentar om hans "verktøy mani" og sammenlgne han med den blå bamsen i Byggmakker reklamene...uten at det er av mangel på respekt for ham.. Nei, synes det er mye "snerpethet" og mangel på selvironi.. Selvsagt kan man ta seg litt nær der og da siden man er stappe full av horoner og sensitiv, men du så humoren i ettertid :-) Mye er sagt som ikke er gjennomtenkt der og da...og skal man blåse opp det og gjøre en svær sak uutav det så er det faen ikke rart mange forhold ryker dag.
___ Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Til venner eller familie gjør jeg det aldri, men det hender pga møter i frivillige organisasjoner ol.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Det hender, vil jo ikke såre noen selv om jeg kanskje ikke vil ditt eller datt, så da ramler det noen ganger ut en hvit en om at jeg skal noe annet osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå