Gå til innhold

Har noen vært i Maspalomas vinterstid?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en venninne lurer på å ta oss en tur til syden, kun for å ligge og slikke sol en uke. Har funnet en tur til Maspalomas som ser grei ut, men så leser jeg noen plasser at Maspalomas er ganske vindfullt. Da blir jo vi skeptisk til om der kanskje er litt kjølig.

 

Er det noen som har vært i Maspalomas vinterstid? Kan det anbefales?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var i Maspalomas for noen år tilbake.. tror det var i begynnelsen av april.

Var der 2 uker, første uka var helt toppers!! Andre uka.. det regna og blåste og regna og blåååååste!!

Tror det er veldig variablet vær der på denne årstiden, du kan være superheldig og du kan være superuheldig!

Men, vind tror jeg nok du alltid må regne med på Gran Canaria. Har vært der både vår og sensommer og det har alltid blåst..

Skrevet

 

Hei!

 

Vi var på Maspalomas ei uke før jul i fjor. Da var været veldig variabelt. De første dagene var det overskyet og litt sol, og noen regnbyger også. Men i midten av ferien fikk vi noen soldager. Det blåste litt ned på stranden. Men fikk solet oss jo i bikini: men fikk ikke særlig brunfarge;( jeg som elsker å sole meg og bli brun:

Siste dagen pisset regnet ned, skikkelig ille. Og på kveldene syntes jeg det var kaldt. Hadde ikke med meg nok langbukser.....

 

Men i midten av januar dro et vennepar ned i 2 uker og de hadde mye finere vær og god temperatur.

 

Så man vet aldri når man reiser i disse vintermånedene.

 

Dere får bare krysse fingrene;)

 

ps. vil også si at på Maspalomas er det ikke så mye å ta seg til, men det er ikke langt til Playa del ingles da.

Skrevet

Jeg og familien min var i Maspalomas 2 uker før jul 2006.

Vi hadde bare sol og en dag med overskyet. Det var så fint, men så har jeg aldri vært i syden før. Mannen min har vært andre plasser i syden og han synes også det var flott.

Vi sov på et hotell som het Vista Flor og vi synes det var nok å ta seg til i de 2 ukene vi var der:)

Vi hadde det kjempegøy:)

Kan ikke si det blåste så mye, men det var varmt og deilig de dagene det blåste fordet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...