Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i natt hadde jeg ganske vondt i den ene siden i magen, men gikk over etterhvert og jeg fikk sove igjen, så når jeg står opp til morran kommer det en del blod når jeg går på do, ganske mye og renner litt etterpå og... men nå, ett par timer etter så har det kommet en del "utflod" med brun/rosa farge... så betyr vel at jeg ikke blør lenger... er 10+5 i dag... virker som det er ganske vanelig å blø i svangerskapet... vet ikke om jeg sakl ringe legen eller se det ann ett par dager, de får jo uansett ikke gjort annet enn å konstatere at du er gravid eller har mistet...

uff, dårlig morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring til legen og be om innvendig ultralyd. Da får du ihvertfall et svar.... Jeg blødde også og tok det, alt var fint. Føler meg mye bedre nå.

Skrevet

håper alt går bra med deg. mange som blør uten noen grunn til bekymring, men ring legen som sagt og få en ul. jeg har hatt litt slim blod i svangerskapet, som kom vist av litt skjøre slimhinner, var også på tidlig ul, og alt stod bra til med den lille :)

Skrevet

Er nok lurt å kontakte legen som hun over her sier... Selv om mange blør i svangerskapet, så KAN det jo være tegn på at ting ikke er som det skal... Jeg har blødd i alle mine 3 svangerskap. 2 av dem har (foreløpig) gått bra, mens jeg mistet 3.gangen...:) Men det er uansett greit å få en innvendig ul slik at du vet hvordan det ligger an..:)

Skrevet

Glemte å si LYKKE TIL!!:) Skal krysse fingrene for deg..:)

Skrevet

Uff, eg kan ikkje anna enn å seie at eg føler med deg! Eg har det nemleg på same måte..Har blødd i samanghengande 4 dagar nå (med ein del slim+svarte klumpar dei 2 første dagane og lysare og mindre i går og i dag).. Eg tenker at det er vel ikkje anna å gjere enn å ta tida til hjelp.. Satser på at det framleis er liv inni der! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...