Gjest Sekretøsa Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Nå gir jeg opp proskjekt "vær hyggelig mot barnefar". UANSETT hvor hyggelig jeg måtte være, så får jeg bare dritt og sure kommentarer tilbake! Jeg er så møkklei! "Jada, jeg er sååå flink til og samarbeide med mor" MY ASS!! Snakk om og dra på seg en maske for og tilfredstille dommeren! FREEEEES!
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 ja, det skjønner jeg er irriterende! Virker jo ikke helt god han der fyren.. Ble det noe enighet om samværsdelinga? ( for det var vel det dere skulle..? )
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Enig og enig, han sa hvordan det skulle være, jeg bare nikka og smilte. Er ikke enig, men hva gjør man ikke for og bevare det lille som kan kalles fred? Ferdig for denne gang, blir vel ny runde når hun begynner på skolen, for da kan hun jo ikke være der sånn som hun er nå..
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 hm.. kjipt.. er ikke greit å få det til å funke bestandig.. Ble det 50/50 nå da eller?
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Nei, det har vi ikke hatt siden i sommer. Nå er hun hos han fra annenhver onsdag-mandag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå