Gå til innhold

Flere som ikke vil vite kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt lyst å vite, men mannen min vil helst at vi ikke vet det, så da tenker jeg å la han få viljen sin der, mot at vi får vite det neste gang.

Er det noen andre som ikke skal vite kjønnet? føler de fleste vet det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vet ikke kjønnet på babayen. Var enige om å be jordmor på ultralyd om å ikke si noe begge to.

Skrevet

Vi vil jo vite det, hvis den lille har lyst til å vise oss det, da. Men det er ingen krise å ikke vite heller, det holder med en frisk og sprellende baby :)

Skrevet

Vi har blitt enige om at vi ikke vil vite det. Det får være endel av spenningen. Dessuten så er jo det viktigste at babyen er frisk uansett! :)

Skrevet

I førsten så ville jeg ikke vite, bare samboern! men så nysgjerrig som jeg er så klarer jeg ikke å la være :)

Skrevet

Skal på ord. UL 19.feb. og er VELDIG i tvil om jeg vil vite kjønnet.

Har 2 nydelige gutter fra før og må jo innrømme at jeg ønsker meg en jente.Men kjønn er jo selfølgelig egentlig ikke viktig så lenge barnet er friskt.

Jeg er mentalt innstilt på gutt nr.3 men jeg vet jo ikke hvordan min egen reaksjon vil bli når jeg får vite kjønnet.

Så spørsmålet er om det er best å vite det på forhånd og forbrede seg på det som kommer elller vente til barnet kommer.

Det er jo noen praktiske spørsmål rundt det også:

kommer gutt nr.3 trenger jeg ikke kjøpe noe klær har alledrede alt for mye etter de 2 første men kommer det en jente vil jeg jo gjerne ha noen litt mer feminine klær.

Er det andre med samme "problemstilling" som vet hva de skal gjøre?

Vet jo at jeg vil elske det barnet som kommer like høyt som jeg elsker de 2 jeg har uansett kjønn.

Skrevet

jeg har det "motsatt" som deg har to jenter , har vært på en ultralyd ville ikke vite .skal på en til 21 feb og jeg tror ikke jeg vil vit det da heller . men det er vært praktisk med ei jente til i forbindelse med klær da. men også morsomt med en gutt til forrandering

Skrevet

æ ville ikke vite. men han ville så, men han ga sæ heldivis:) syns ikke d e vikti å sku vite kossn kjønn d er før den sjøl kommer ut å vise d.. så e d jo en risiko viss dem tar feil på ultralyd.. da har man kjøpt masse i rosa eller blått som ikke blir brukt da på den ongen..:)

Skrevet

Vi ønsket ikke å vite kjønn. Jeg synes det er ekstra spennende å ha det å se fram til når det bærer i fødsel.

Skrevet

Vi vil ikke vite det. Gøy å beholde den spenningen til fødselen.

Skrevet

Jordmor spurte i dag da jeg var på 24 ukers kontroll: "Ja, dere vet vel kjønnet og alt?"

Nei, det gjør vi ikke. Vi vil ikke vite det. Det er en del av spenningen, men mange rundt oss tror at vi vil vite det. Dette er første barnet. Har hatt to SA før.

Får mye ekstra oppfølging med Ul, så jeg tenker jo at kanskje vi ser det tilfeldig neste gang jeg skal på ul i uke 26, men det er jo greit det da hvis vi ser det, men det er vel kanskje lettest å se hvis det er gutt?

Skal ikke kikke etter det iallefall:)

Skrevet

Vi vet det heller ikke. Men jeg er utrolig nysgjerrig på hva vi får. Kjempespennende. Lurer på hva som er lurest? Å vite eller ikke vite, det er noe med å forberede seg mentalt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...