*tornerose* Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Og når skal dere teste? Jeg klør i fingrene, men BØR vente til nærmere helga :-D Og hva med symptomer?
*månestråle* Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har IKM til helga. Tenkte å teste fredag morgen hvis ikke TR har kommet. Har nesten ingen symptomer da, uansett hvor hardt jeg kjenner etter...tror ikke jeg kan ha så store forhåpninger.. Hva med deg, føler du deg gravid?
-Lykkelig-med junispirer Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Hei! Har IKM på lørdag....håper jeg da. Hadde en SA forrige periode, og usikker på om kroppen er i rute. Mener jeg hadde EL forrige helg, slik at ikm er på lørdag da....Ingen symptomer, annet enn veeeldig trøtt i dag, og det trenger jo ikke ha noen sammenheng. Og så har jeg litt ømme bryster. Kommer ikke til å teste (sier jeg nå da..hehe) før etter IKM denne gangen..... Ingen store forhåpninger denne pp.
monca*84*j12 Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 jeg har lør/søn... har så lyst å teste, men er for tidlig tenker jeg... + at jeg trur ikke det er no spire på gang, men spent er jeg for de om!
muttepus Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 jeg har IKM fredag, men skal til utlandet i helgen, så jeg venter med å teste før jeg er tilbake. FRøler jeg har en del symptomer som stikking i magen, oppblåst, ømme bryster.. men kan jo være siden IKM er rett rundt hjørnet Lykke til til dere alle!
*tornerose* Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2008 Hei Månefisk, Monica, Ole brum og muttepus (".) Så kjekt at vi er flere som har IKM til helgen. Da kan vi jo følge hverandre fremover :-) Kjekt å høre hvor mange som tester positivt denne prøveperioden :-) Joda jeg har jo en del symptomer, går å tisser mye (hehe), løs mage, stikkninger/ murringer nedi magen (men dette kan jo også tyde på at TR er på vei snart) og kvalme.... Måtte faktisk ta bøtta med meg da jeg skulle legge meg i går (trodde egentlig det var omgangssyken som var på vei da jeg har 2 jenter som nettopp har hatt det, men den gang ei, jeg spydde i alle fall ikke).... så håper jo at det kan være tidelig svangerskaps kvalme :-) :-) :-) Har litt høye forventninger denne gang da vi har hatt sex hver dag (til mannens store begeistring)... hihi, men er jo ikke gradert allikevel da... så vi får se :-) Den som venter, venter ikke forgjeves sies det :-) LYKKE TIL ALLE SAMMEN :-) Skal krysse fingre og tær for alle sammen!!!!!!!!!! Klem fra
Gjest Lille jenta mi Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har ikm i helgen, Skal teste fredag og søndag tenkte jeg om ikke tr kommer. Tviler på det har klaffet allerde..men har litt håp:-)
*tornerose* Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2008 Hei lille jenta, koselig :-) Hvilken prøveperiode er du i da og har du noen symptomer?
Gjest Lille jenta mi Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Hei LilleMy... Jeg er vel egentlig i 2pp..men 1pp hadde vi for over ett halvt år siden,så måtte vi utsette prøvingen til 2008 pga personlige omstendigheter...men nå er vi i gang tror jeg:-) Vi hadde sex 3 dager rundt EL hverfall..:-) Har ikke så mange symtomer...utenom det innlegget jeg skrev tidligere, der jeg hadde voldsomme stikkninger+liten blødning 1 uke etter EL...kan jo håpe det var en festeblødning, men who knowes.... Du da? Symtomer?:-) IKM 10.2 her...
Venter på 3_de spire Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 Har IKM lørdag tror jeg. Har hatt sykluser på 28 og 32 dager siden jeg tok ut spiralen så jeg er ikke sikker. Så det blir enten lørdag 9.februar eller onsdag 13.februar Kjempe spennende!! Komer til å drøe den en stund før jeg tester, vil vente å se om TR kommer først
Mixå Skrevet 5. februar 2008 #11 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har IKM Fredag:D skal teste om morgenen om jeg får testene til da:D gleder meg!!!
Søskenspire i oktober Skrevet 5. februar 2008 #12 Skrevet 5. februar 2008 IKM på torsdag her, men håper at jeg å vente med å ta en test til fredag morgen. Er fryktelig trøtt og sliten, murring i magen, oppblåst, sulten, murring i halebenet og brystene - men alt kan tyde på at tante kommer... 2pp etter 1SA. Krysser fingrene, og gleder meg til å høre hvordan det går med dere..
har4barn Skrevet 5. februar 2008 #13 Skrevet 5. februar 2008 Vet ikke helt når jeg har ikm pga utskrapning for snart 4 uker siden. Har prøvd denne første perioden også vi. Sist vi mistet fikk jeg tanta etter 30 dager, som er en normal syklus for meg. Har ingen symptomer, så jeg kommer nok ikke til å teste før jeg evt har virkelige symptomer. Regner med at tanta kommer snart. Forhåpentligvis veldig snart hvis jeg ikke er gravid:) Lykke til, dere andre her inne!
*tornerose* Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 5. februar 2008 Hei alle sammen, kjempe kekt at vi er så pass mange som har IKM i helga, satser på mange positive tester c",) Og til deg lille jenta: Ja jeg føler jeg har masse symptomer, men er redd jeg ønsker graviditet så pass mye at det kanskje er psykisk hele greia.... :-( enten det eller så er det kanskje TR som ligger å ulmer :-/ Jeg har i alle fall murringer, kvalme og er trøtt og sliten jeg også....!!!! Klem igjen fra meg :-)
temine Skrevet 5. februar 2008 #15 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har ikm søndag:) Har hatt veldiger stikkinger i magen og er mye tøtt...så i dag klarte jeg ikke vente lenger. Tok en billigstrips og fikk en svak svak svak positiv. Nå skal jeg klare å holde meg til fredag i alle fall, og ta en cb digital da:) Så spennende:D
temine Skrevet 5. februar 2008 #16 Skrevet 5. februar 2008 I tilleg til stikkinger og trøtthet har både jeg og sambo hatt en god følese for at noe positivt er skjedd...så sjansen er stor nå da vi har fått en veldig svak test. MEN, skuffelsen blir vel desto større til helga om det ikke blir no av likevel.
*tornerose* Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #17 Skrevet 5. februar 2008 Ojjjjjj spennende da temine :-) Jeg har oxå IKM på søndag :-) Når testet du da? Var det med morgenurin? Ble jaggu meg gira på å teste jeg oxå nå..... hehe, men synes det er så tidelig..... men har billigtester liggende..... hmmmmm..... Hold oss oppdatert da :-D Og i hvilken prøveperiode er du i? Visker et stille "gratulerer" jeg :-) En strek er jo en strek :-D Men hadde også testet til helga med en cb digital for å være heeeeeelt sikker :-) Klem fra
temine Skrevet 5. februar 2008 #18 Skrevet 5. februar 2008 Vi er bare i vår første ordentlige prøveperiode enda. Sluttet på cerazette i desember og fikk første ordentlige menstruasjon på flere år 13. januar. Om det klaffer nå har vi vært utrolig heldige. Klaffa på første forsøket med lilletulla og (som nå er to år). Da hadde jeg og en slik god følelse som jeg har nå. Før hun kom hadde vi en sa, men da ble jeg gravid på p-piller. Håper vi slipper å oppleve det igjen, selv hvor vanlig det er. Jeg var på nattevakt i natt, så teste når jeg hadde sovet litt, 5 timer siden sist jeg hadde tisset. Var sambo som mente jeg måtte gjøre det, for han var så sikker...jeg sa det var for tidlig, men streken var jo ikke like blendahvit som tidligere da:) Hadde en slik test fra billigtester, men MÅ ha en cb digital til helga ja, var jo veldig svak den streken:) Testet forresten positivt med tulla 1 uke før ikm og, så produserer kanskje hcg tidlig? Lykke til alle her! Hadde vært artig om vi er en god gjeng som flytter over til 1. timester sammen. Håper spesielt sliterne får litt av flaksen vår:)
monca*84*j12 Skrevet 5. februar 2008 #19 Skrevet 5. februar 2008 Er godt og høre at mange har skutt gull etter og ha gått på cerazette... I kveld har jeg ganske vondt i ryggen(litt hele) og murringer i mage.. men det kan jo være tr som kommer bankene på... er så fristet til og ta en test snart, men er jo fortsatt 5 dager til ikm, VIS syklusen min er normal.. noe jeg ikke vet...*håper* fortsatt tidlig og teste, sant jenter?
Lemis Skrevet 5. februar 2008 #20 Skrevet 5. februar 2008 Ja nå nærmer ivertfall den store IKM-dagen for oss i uke 6! Uutholdelig spennende dette her!!!! Jeg har ikm på fredag. Tok en billigtest som viste negativt i dag buhu:) men var jo kanskje litt tidlig. Har kjøpt en CB-digital som jeg skal ta lørdagsmorning hvis ikke TR har kommet. Men har store problemer med å vente! Er jo litt dyre disse CB-testene også så skal prøve å kun bruke en. Så heldige dere som har fått svak strek allerede er:) Jeg har forresten fått sterk strek på el-tester siste uken:S...kanskje det er et godt tegn? Men jeg har egentlig ikke så mye symptomer. Bare oppblåst mage og trøtt...og det kan jo like godt være TR... Er veldig usikker på om jeg kan være gravid. Får vel like mye sjokk om jeg er det eller ikke.. Masse lykke til jenter!!
Can I keep you... Skrevet 6. februar 2008 #21 Skrevet 6. februar 2008 Hei Har IKM til helga. Vet ikke helt sikkert hvem dag. Syklussert på 26 - 28 dager. Har ingen symptomer. Var litt kvalm et par dager (slik var jeg forrige gang jeg var gravid også), men tør ikke tru at det var symptomer.... Krysser fingre for oss alle som har IKM til helga.
Maracuya Skrevet 7. februar 2008 #22 Skrevet 7. februar 2008 Henger meg på her. Symptomer på IKM, men de endrer seg for hver syklus så jeg vet ikke hva jeg skal tolke. Et trykk nederst i magen, litt vondt. Tester lørdag hvis ingenting har skjedd. Forresten, det med testing, kjøpte CB digital uten å vite hva dette egentlig var, sist jeg tok en test fantes ikke slike tror jeg (7 år siden!). Blei faktisk litt skuffa over at dette ikke var en test med fine gammeldagse streker.... hehe, kanskje jeg må kjøpe inn det så det blir "ordentlig" :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå