Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Våknet i går morges med mild hodeverk, som ble verre og verre utover dagen, til helt grusom på kvelden. Har like vondt i dag når jeg stod opp som i går da jeg lagg meg. Hva kan jeg gjøre? kan jeg a paracett? noe annen jeg kan gjøre som ikke innebærer å ta medikamenter. drikker mye vann.
Tante Bassa Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Du kan trygt ta Paracet, følg dosen som står på pakken. Hvis det ikke hjeper, så få legen til å skrive ut resept med noe sterkere. Jeg var veldig plaget med hodepine under mittt første svangerskap, og fikk da Paralgin forte av legen. Det er uholbart å gå med hodepine over lengere tid. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Vil bare tipse deg om at du må være obs på hevelser- får du veldig mye hevelser og i tillegg smerter i hode og evt mage kan det være tegn på svangerskapsforgiftning. Dette må du i så fall til lege med da for å sjekke blodtrykk og proteiner i urinen. Men mest sannsynlig er det vel en helt vanlig hodepine. Drikk mye vann!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Hevelser i kroppen - vann i kroppen er det nok hun mener.... Det kan også være at du er stiv i musklaturen i rygg, nakke og skuldre så kanskje en behndling hadde hjulpet. Det sliter i alle fall jeg med!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Takk for svar. Tar en paracett nå, og slenger meg på sofaen, slitsomt å ha så vondt så lenge...
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Jepp, har hatt myyye vondt i hode så vet hvordan du har det! Et annet tips er å sjekke synet. Mange gravide får dårligere syn. Prøv å legg merke til om du ser like godt som før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå