Gå til innhold

Blindtarm betennelse - Gravid - narkose hjelp meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

For tre uker siden reiste jeg som valig hjem fra jobb. Alt var helt normalt helt til jeg hadde kommet meg inn døra hjemme. da var det akkurat som om noen knivstakk meg i høyre side av megen. Jeg falt sammen på gulvet. Reiste til legen siden jeg var 12 uker påvei. Ble derfra sendt til sykehuset hvor de besluttet å operer blindtarmen min etterhvert. Jeg var livredd for at dette skulle skade babyen... Men det gikk heldigvis bra.. Dagen etter jeg hedde operert fikk jeg ultralyd slik at jeg kunne se den lille sprelle.... Er i dag gått over til uke 15. Men fremdeles litt bekymret for om narkosen kan ha skadet noe?

Håper noe kan hjlpe meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro du kan slappe helt av! Har ei venninne som fjernet blindtarmen i uke 17 ( alt ok nå) og ei som fjernet den da hun var 7,5 mnd på vei ( alt bra der også) Hun siste fjernet den på operasjonsstue inne på føden da, i tilfelle operasjonen ville sette fødselen igang. Det gjorde den ikke=)

Du har fått UL, og det er bra=) Alt er nok bra, skal du se=) de vet jo hva de gjør, de som legger deg i narkose og opererer=)

Skrevet

Ja, der har verden gått fremover :) Så ta det helt med ro. Du har sett spiren sprelle til og med, så flott! Mormor fikk blindtarmbetennelse da hun gikk med mamma, det er over 50 år siden. Mamma ble for tidlig født og det ble litt komplikasjoner, men det gikk bra til slutt da også :D

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrene svar. Godt at det er flere her inne som kan støtte. Gleder meg til den dagen jeg kan kjenne liv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...