madammen med tulla og fødeklar Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 jeg tenkte å kjøpe i dag og begynne å gi det til prinsessen. nå våkner hun ca 5-6 ganger om natten før kl 7 og er 8 mnd. begynner og bli veldig sliten..blir ikke så mye sammenhengende søvn :S men er det nen her så har brukte og som kan dele litt erfaring og opplevelse??? er litt skeptisk til det og... vil bare høe litt hvordna dere gikk fram og hvordan det gikk med barna!
peanut:) Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Hei. Jeg har skrevet dette før men er ikke sikkert du har fått det med deg:) Skrev en mail til Urtesenteret og forhørte meg om disse dråpene, hadde selv kjøpt dem og skulle prøve på jenta mi på 7 mnd. Svaret jeg fikk fra dem var at man ikke skal bruke dråpene på barn under 2 år, så jeg ville nok ha ventet har jeg vært deg:) Ammer du om natta enda? Her ble løsningen å slutte med nattpuppen og at jeg og pappan flyttet ut på stua...etter 2,5 mnd med UROLIGE netter, sover hun nå fra 19.00 til 07.30 !! :-)
♥ McQueen♥ Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Sa de på Urtesentralen hvorfor man ikke skulle bruke dråpene på barn under 2 år? Jeg kjøpte til mini på snart 8 mnd. Forhørte meg på 3 helsekostbutikker og de ringte videre for å sjekke. Alle sa jeg kunne bruke dråpene. Men kun rundt 4 dråper. Jeg gikk hjem og var spent som bare det. For en forandring. Fra å ha tusset fram og tilbake med smukken alt fra 10 til minst 20 ganger, er jeg nå inne gjerne 3 ganger max. Vi våkner gode og uthvilte alle 3!!!
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Kan de hjelpe en snart 4 åring med å sove litt lenger om morgenen også - eller er det bare for de som våkner midt på natta ? Han står opp mellom fem og halv seks hver eneste morgen, og er langt fra uthvilt.....Skikkelig slitsomt.
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2008 hei takk for svar. nei da kjøper jeg ikke. tørr ikke gjøre noe om de sier det kan være farlig. eller ikkke anbefalt. nei jeg mistet melken når hun var 4 mnd. hun får flaske når hun legger seg og egentlig ikke før kl 6 men i det siste har det blir så mye styr og min kjære er så sliten for han jojbber fra 7-8 til 22-23 om kvelden så det har blitt til at tulla får melk gjerne i 2 tiden etter å ha våknet en del ganger og siden hun får melk våkner hun gjerne 3-4 ganger igjen før vi står opp kl 8 men vi skal forhåpentligvis flytte i mars og da skal hun få eget rom. håper det hjelper.. for per i dag så kan jeg nesten ikke gå inn på rommet uten at hun våkner:( så nå er alle trøtt og grinete så det er ikke strålende glede i heimen for tiden;) hihihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå