AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 som lukter død og pine..huff.. Når tar dere kontakt med lege/helsesøster når babyen deres får dette? Er så i tvil om dette bare går over, eller om det bør sees på..
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 hallo:) snuppen har vært sånn i noen dager nå. er litt over 6 mnd. har nettop vært og skifta bæsje bleie nr 4 i dag siden kl07.00..... jeg skal på 6 mnd kontroll i dag om en time og tenkte og spørre HS om dette da.. kan gi deg tilbake melding på hva hun sa til oss jeg.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 hei da er jeg tilbake med referat.... legen på helse stasjonen sa at det kunne gå noen dager før man kontaktet lege. barnet skulle visst være veldig slapt og ha feber hvis det var noe galt. må bare sørge for å gi mye å drikke. gjerne mild eple juice. kunne også gi eple i form av mos for det hadde visst motsatt virkning av svisker.. men ga det seg ikke etter ca 4-5 dager skulle man kontakte fastlegen:) håper du blei litt klokere
HW & MW + nr3 Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Hei! Min gutt som jeg ser er født på samme dag som jenten din, 17.07.07 har også i flere dager hatt hyppig løs avføring. Jeg har ikke gjort så mye med det, bare fulgt med at han har fått i seg godt med mat og væske. I dag ser det ut til å ha roet seg, ikke bæsjet på hele dagen:) Men om det vedvarer er det sikkert lurt å kontakte legen!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2008 Tusen takk for svar. Har vært ute i hele dag så ikke fått sett på svarene . Da prøver vi litt eplemos og mye drikke og håper det går seg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå