Gå til innhold

Tips mot luftig mage...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips mot veeeldig mye luft i magen??Trur jeg blir gæærn snart.....finns d noe som hjelper?jeg drikker mye kaffe, å d er uaktuelt å slutte md d.......(:)) men ellers har jeg et normalt kosthold, har konstant myye luft, noen dager er d skikkelig vondt oxo...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Unngå mat som kan gi luft i magen

- Drikke litt koffeinfri kaffe innimellom??

- Siloxan fra apoteket (reseptfrie)

- Rensekur, anbefaler biodrain

Skrevet

Vita Biosa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefales på det varmeste mot blant annet de problemene du forteller om.

Vita Biosa virker rensende på kroppen og det virker raskt!! Mye raskere enn all verdens rensekurer (så BioDrain nevnt). Jeg kjenner godt til slike produkter da jeg har jobbet med det i flere år tidligere og har prøvd mye. Men makan til rask effekt som med Vita Biosa har jeg til gode å se...

I løpet av 2 uker som jeg har brukt det nå, har jeg fått flatere mage, gått ned i vekt og føler meg generelt mye mer opplagt!!! Så løp og kjøp!

En liter koster ca 270 kroner i helsekosten, men er drøy. Start med 1 ts i døgnet, blandet i juice, og øk i løpet av de neste dagene til 2 ss x 2 daglig.

Dette funker!!!

Skrevet

Takk!!skal prøve, blir gal av å ha d sånn.....:(

Skrevet

kutte ut mat med hvetemel, gjær, sukker. Drikke mye vann og spise mye fiber (frukt, grønt og grovt knekkebrød)

kan være du har candida i tarmene. du kan jo søke det opp og se hva som står om det på div nettsider:o)

Skrevet

Et godt råd er at du begynner på kvelden med første dose;-))

Kan skje ting i løpet av natten, så lukk opp soveromsvinduet ditt;-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...