semma Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Noen som har erfaring med MK-produkter? (Kosmetikk fra home-party) Har vært på to kurskvelder nå og prøvd ut 3 av produktene, men kan ikke si de r så mye bedre enn annet jeg har prøvd...! Men fryktelig dyrt ( Hva gjør disse produktene bedre enn f.eks Biotherm, Lancome, Clinique, Cliniderm og Nivea?
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Jeg bruker litt MK, rett og slett fordi venninna mi selger det. MEN, det jeg kan si om det, er at da jeg gikk gravid første gang, var det MK-hudkremen som var den eneste jeg tålte... faktisk... var helt desperat til slutt. Alle kremer svei og brant i huden (prøvde mange dyre fra apotek blant annet). Så fikk hun meg til å prøve den, og den funket kjempebra. Bruker i tilleg håndkrem-serien (med peel osv) og den synes jeg er superbra. Den er dyr, men jeg har hatt mine tuber i over ett år nå, og bruker de vel en gang i mnd, bortsett fra selve håndkremen, den kjøper jeg et par ganger i året.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 mk tilfører ingenting til hudn. d er er merke for mennesker uten noe som helt problem hud. har prøvd d selv. og som hudpleier anbefaler jeg d ikke. eneste jeg kan anbefale av dem er handsettet dems
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Jeg er iallefall veldig fornøyd med Mary Kay sine produkter. Har atopisk eksem, og etter å ha begynt med håndpleieserien deres så har dette bedret seg betraktelig (skrubb, krem og bivoks).
Bare™ Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har også atopisk eksem og ekstremt følsom hud. Alle hudpleiere og selgere løper etter meg og har "fasiten" til huden min, men ingen har vekket tilitten min særlig. Eneste jeg har, som jeg MÅ ha tilgang på, er SOS og serumet fra Guerlain. Men heller ikke denne tåler jeg hele tiden. Akkurat som om huden min krever at jeg bytter. Kan like gjerne bruke zinksalve innimellom...
semma Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2008 Takk for mange fine svar og erfaringer ;o) Da fortsetter jeg gladelig med min Nivea Q10.. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå