selfangerkjerringa Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Valentinedagen går meg hus forbi, jeg har ikke verdens mest romantiske mann heller så jeg suger til meg litt romantikk i hverdagen istedet. Men morsdagen teller utrolig masse for meg! Elsker å få de uforståelige tegningene fra jentene, hjertekort med MAMMA skrevet med skeive bokstaver, kakao på senga og masse suss og kos Og mannen min er veldig flink til å benytte anledningen til å fortelle meg at han har verdens beste mor til barna sine. Da kan blomster på valentines bare være for min del
Gjest mphs Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Jeg bryr meg ikke om valentines dagen, men det er koselig å få ett kort på morsdagen. Forventer ikke så mye da heller.
Joikaboll@ Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 *KOPIERER-selfangerns-innlegg* Helt enig!
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Valentines er ikke interessant i det hele tatt her i huset. Morsdagen har jeg veldig delte følelser rundt. Tyngste dagen i året, men samtidig veldig koselig.....
MamiMaribel Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Morsdagen betyr mye for meg, men jeg blir ikke gjort stas på av den grunn. Mannen min syns de fleste tradisjoner i denne verden er betydningsløse, og bryr seg heller ikke om at andre kan sette større pris på det enn han selv. Idiotisk. Valentines har jeg ikke knyttet til meg.
Sebra Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Morsdagen .... Valentines dagen hopper vi over.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Valentinsdagen er bare tull, men morsdagen feirer vi.
Under den hvite bro Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Vi har feiret morsdag 1 søndag i mai i 10 år så da jeg selv skulle feire den plutselig i februar ble det helt feil hihi... Men liker morsdagen bedre...
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 Morsdagen. Valentines dag driter jeg i. Akkurat sånn som halloween. En teit amerikansk greie - der alt dreier seg om Kjøp kjøp kjøp
Dailis Skrevet 5. februar 2008 #11 Skrevet 5. februar 2008 Valentinesdagen synes jeg er nok en amerikansk tradisjon handelsstanden har innført her i landet. Det samme synes jeg egentlig om morsdagen, men det er jo en annledning til å kose seg litt ekstra med familien. Men dette gavekjøp tullet holder jeg meg langt unna! Nå skal vi ha alle mulige norske tradisjoner, i tillegg til de amerikanske, og handelsstanden skaper sikker enda flere annledninger.
mumtotwo Skrevet 5. februar 2008 #12 Skrevet 5. februar 2008 Morsdagen liker godt å få tegninger jeg og
fox`y Skrevet 5. februar 2008 #13 Skrevet 5. februar 2008 morsdagen syns jeg er kos,frokost på senga og et kort,tegning:) vallentines dag blir d oxo et kort eller noe pga at sambo fridde til meg den dagen:) ellers så er jeg ikke så begeistret for slike ting som halloween,valentines osv. men en liten blomst er jo koselig da..
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #14 Skrevet 5. februar 2008 Valentines gir jeg f... i. Sender kort til de nærmeste vennene jeg har i USA og fadderbarnet mitt der, men det er fordi det betyr noe for dem:) Som kjærestedag synes jeg valentines blir klam... Morsdagen må jeg bare like etter barna kom til. De bråker og styrer med frukost på senga, rare kort, snål kake og vakre blomster fra mannen min. Smelter da:)
Koseklompen Skrevet 5. februar 2008 #15 Skrevet 5. februar 2008 Forventer meg ikke noenting noen av dagene jeg.. Får så mye fint alle dager året rundt i mange forskjellige former så jeg tenker ikke spes på morsdagen eller valentines
yasmina Skrevet 5. februar 2008 #16 Skrevet 5. februar 2008 helt garantert morsdag... Valentines day bryr jeg meg ikke om i det hele tatt
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #17 Skrevet 5. februar 2008 Gutten min er for liten til å skjønne morsdagen enda, så den koser jeg meg nok mer med om noen få år Valentines day driter jeg i. Kan være romantiske med hverandre alle andre dager ellers i året også, ikke akkurat den dagen det nærmest er ''pliktig'' å være det. Tøysete dag.
solstråle69 Skrevet 5. februar 2008 #18 Skrevet 5. februar 2008 Ingen av dem betyr så mye som HVERDAGEN for meg! :-) Det er de det er flest av, det er de som er "kjedelige" - så for meg betyr en tegning, et kort, en blomsterbukett, en klem, etc på en helt vanlig mandag, mye mer enn merkedagene! :-)
Gjest Lille jenta mi Skrevet 5. februar 2008 #19 Skrevet 5. februar 2008 Tenker ikke på noen av de, men morsdag er helt klart den dagen jeg har lyst på en liten oppmerksomhet..valentines driter jeg i..so american...!!!!
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 5. februar 2008 #20 Skrevet 5. februar 2008 Jeg tror ikke babyen min har interesse av å gi meg noe til morsdagen. Det skjønner hun ikke. Ser dere snakker om at mennene deres skal gi dereting til morsdagen - er dere mammaen hans? ;-)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 5. februar 2008 #21 Skrevet 5. februar 2008 Det spiller ingen rolle hvilken dag det er bare eg blir hugsa på!!!
Blue Lady Skrevet 5. februar 2008 #22 Skrevet 5. februar 2008 Morsdagen! har ikke noe forhold til valentines
Topia Skrevet 5. februar 2008 #23 Skrevet 5. februar 2008 Morsdagen er kos og helt klart den som ungene forbereder med tegninger og div. Herlig å få. Men valentindagen er faktisk kjæresten flink til å huske på. Har fått et deilig ullpledd med hjerter, en liten bamse med bilde av ham selv og på den står det jeg elsker deg. Litt sånn småtterier, fått en flodhest med stort hjerte i rompa!!!!! Når det er sagt så har jeg bursdag midt oppi det hele og så det blir litt burs/mors/valentin dag her i huset.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. februar 2008 #24 Skrevet 5. februar 2008 Morsdagen er frokost på senga og koselige kort fra barna:-) Sambo er oppmerksom på Valentinesdagen, han kommer gjerne med røde hjerter og sjokolade og et koselig kort til meg. Jeg glemmer stort sett den dagen;-)
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #25 Skrevet 5. februar 2008 Morsdagen er koselig, syns jeg. Valentines dag betyr ingenting for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå