Gå til innhold

Shit!!! Gravid igjen med 5 mnd baby!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp, hva skal jeg gjøre?

Trenger litt tid for å tenke meg om, før jeg forteller det til far... Vi ville ha to tette, men ikke såååå tett...

Fortvilet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det burde du nok han tenkt på litt før du ble gravid. Det går nok så fint så, du er ikke den først som gjør det.

Er da ikke noe å tenke på før du sier det til pappaen??

Skrevet

Det går helt sikkert veldig greit, du er ikke den første og jeg kan trøste deg med at de fleste overlever ;o)

Har selv 2 med 11 mnd mellom og dem er passert 3 og 4 år nå, gått så bra så.

Fortell det til pappan du!

Jeg våger å komme med en liten gratulerer!

Skrevet

Jeg synes du skal fortelle pappan det.

Gratulerer! :)

Skrevet

Det går nokk bra skal du se. syns du skal fortelle d til pappan ja.

gratulere i allefall:)

Skrevet

Gratulerer :) men du burde jo fortelle "pappaen", SNART.

:)

Skrevet

Selvsagt skal jeg si det til pappan, men tenker jeg venter til søndag...han har bursdag da...:-)

Noen forslag til hvordan jeg skal si det?

Skrevet

Går nok helt fint.. Lite forskjell på 14mnd mellom og 19mnd...(19mnd mellom mine to minste, og jeg har søsken med 14 mnd mellom)

Forbered deg på at det kan bli litt tungvindt og tøft de første mnd, men det er det uansett med tette barn ( om de er 1 eller 2år).

Når minste begynner å røre seg rundt og oppdager lekene så blir de fort gode venner og lekekamerater :-)

Mie yngste er nå 2år og 4 mnd og 9mnd, jentene har enorm glede av hverandre og leker seg fint sammen.,

Skrevet

Jeg, som enn så lenge er ufrivillig barnløs, sier bare: GRATULERER SÅ MYE:)

I og med at du ikke har brukt prevensjon (?), så regner jeg med at dere var klar over at det kunne skje. Og tenk for en fin aldersforskjell mellom barna dine:)

Skrevet

Får si gratulerer jeg også... og du kan jo pakke inn et par babysokker i tillegg til en annen gave, og se om han tar hintet :) Ev. en liten body!

Skrevet

det går så fint atte:) snuppa mi er 15 mnd og pinsen blir 3mnd:) 12 mnd og 19 dager mellom dem:) slipper søsken sjalusi og alt det styret der:) gratulerer så mye

Skrevet

Blir nesten litt missunnelig jeg. Har ei jente på 7 år fra før, og er gravid nå. skulle veldig gjerne hatt de tettere. vennina mi har 4 barn. de er 9 år, 6 år, 2 år og ett år. ho sier det er 9 mnd. og ett kvarter mellom de siste barna. :) og det går veldig bra. de har masse glede av hverandre.

Skjønner du syntes det kn bli mye, men med tiden så tror jeg virkelig dette er bra. Men hva vet vel jeg. :) jeg har jo snart to enebarn.

lykke til og gratulerer!!!

Skrevet

Jeg ble også det. Gravid når guttungen var 5 mnd. Du, det går utrolig bra, så ikke bekymre deg for mye! Har dere lyst får dere det helt sikkert til!!!

Masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...