firemerkersmør Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Hvordan synes dere det fungerer? Vurderer å bytte til Min bank, men litt usikker på å flytte til en bank som ikke har noen filialer. ikke at jeg har vært i banken på mange år da...
Gjest mphs Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har brukt Skandiabanken i ca.6 år nå og er veldig fornøyd.
ToPrinsesser<3 Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har ikke vært i en filial på mange år, nettbank er helt genialt. Jeg har vært kunde hos en bank som også har filialer, men jeg har ikke hatt behov for å bruke de. Nå har jeg byttet ifm ansattbetingelser til en bank som kun har filial et annet sted i landet, men det er ikke noe problem. Du kan trygt bytte .-)
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Har også brukt skandiabanken i et par år nå, og har ingenting å klage på. Mye billigere er det også.
2nj♥ Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har brukt skandiabanken i flere år nå og er veldig fornøyd med det. Har IKKE savnet noen filial å gå til, og trenger jeg hjelp til noe så får jeg raskt og enkelt hjelp over telefon Billig og bra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå