Gå til innhold

Dere med nettbank


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan synes dere det fungerer? Vurderer å bytte til Min bank, men litt usikker på å flytte til en bank som ikke har noen filialer. ikke at jeg har vært i banken på mange år da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt Skandiabanken i ca.6 år nå og er veldig fornøyd.

Skrevet

Jeg har ikke vært i en filial på mange år, nettbank er helt genialt. Jeg har vært kunde hos en bank som også har filialer, men jeg har ikke hatt behov for å bruke de. Nå har jeg byttet ifm ansattbetingelser til en bank som kun har filial et annet sted i landet, men det er ikke noe problem.

 

Du kan trygt bytte .-)

Skrevet

Har også brukt skandiabanken i et par år nå, og har ingenting å klage på. Mye billigere er det også.

Skrevet

Jeg har brukt skandiabanken i flere år nå og er veldig fornøyd med det. Har IKKE savnet noen filial å gå til, og trenger jeg hjelp til noe så får jeg raskt og enkelt hjelp over telefon :)

 

Billig og bra!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...