Gå til innhold

søvn betyr alt for meg det :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og hvile sikkert, men fy søren så deilig det er med en god natts søvn! Jeg håper dere har sovet godt også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søvn er alfa & omega for å klare å holde på overskuddet føler jeg. Men kommer jeg meg tidsnok i seng? Nope!

Blir gjerne rundt midnatt før vi slukker lyset og klokka durer 06.00 eller noen dager før det.

Ja ja, tenker jeg kan sove når jeg blir gammel :o)

Skrevet

Mangel på søvn blir vel brukt som en type tortur metode....

Jeg hadde gladelig innrømmet både det ene og det andre bare jeg fikk sove :o) (uten sammenligning forøvrig.)

Men uten sammenhengende søvn blir man jo helt ubrukelig.

Nattevåk er jeg skikkelig dårlig på....

Og begge guttene har sovnet sammen med mammaen når jeg ammet på natten. Så her i gården har vi praktisert ikke-helt-klar-over-det-samsoving.

Så en dritblid, drituthvilt dritgrei setter vi pris på :o))

Skrevet

Høres deilig ut med en god natts søvn....! :-D

Lenge siden sist for meg. Lilegutt som sov gjennom natten allerede 1mnd gammel, har sluttet med det ja. Siden jul er eksemplagene/kløingen så ille at han våkner av det, og nå er han så forkjølet i tillegg så da hoster han seg våken, kjenner at han klør og så er det gjort. Tilbake til nattamming! Jeg er så trøtt at det blir somregel samsoving etter amming, da kan jeg holde hendene hans litt, klappe og roe. Og så våkner storebror på 3år, av og til om natten, men ihvertfall tidlig når vi endelig har sovnet. "Det er måren mamma!! Stå opp!!!" :-D

Jaja, det går vel over... og jeg har to skjønne barn jeg koser meg masse med!

Men hadde vært fantastisk med en helg på mamma-spa....

Skrevet

men du... eksemkløing... jeg har et tips, vil du ha det?

Felleskjøpet selger en krem som heter noe osm likner på "krem for mennesker" eller noe sånt. den heter noe søtt og rart. men den har hjulpet to av mine venninner med kroniske eksemplager... de ahr rett og slett vært lagt inn begge to på hver sin plass med digre sår på hender og føtter og under knær og sånn.... den virker visst.

Skrevet

Å, hvis du husker navnet var det fint. Ellers kan jeg jo lete etter en "krem for mennesker" med et søtt navn... ;-) Takk for tips!

Vi var hos hudlege igår, så først prøver vi behandlingsplanen med de 4 ulike cortisonkremene vi fikk der og div. nye fuktighetskremer. Sukk. Han er bare 5 mnd..

Men alltid godt med alternativer som kan prøves ut!

Skrevet

nå lette jeg litt inne på felleskjøpet sine sider, men der fant jeg det ikke.... jeg skal høre med hun som bor her jeg om hva den heter igjen, og hvor hun fikk tak i den :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...