Gå til innhold

Tidenes lengste dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ordinær UL i dag (jeei :-)), men har time 21.00! Det er jo så lenge til! Den dagen her kommer til å snegle seg avgårde..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det kan jeg godt tro.. så sent!

Jeg tror dagen min i morgen blir lang, særlig mellom jobbintervjuene.. har to stk på samme dag!

Skrevet

Ja, leste innlegget ditt i sta! Det går sikkert knallbra på begge :-) Og sånn for nervenes skyld, man får som regel telefon etterpå om man får jobben eller ikke, så du trenger sikkert ikke svare der og da! :-)

Skrevet

Vet hvordan du har det, ja :-). Vi har time til 3D-ul på mandag, så jeg kjenner at hele denne uka blir laaaaaang :-).

Jeg fikk også time til ordinær ul på kvelden, men det var dagen før jeg egentlig skulle, så da var det jo bare gull!

Jeg ringte helt tilfeldig dagen før, for det var noe jeg lurte på og da sa de at jeg umulig kunne ha fått time den dagen jeg påsto (hadde til og med skrivet i handa!!) for de hadde ikke ul-maskin den dagen. Jeg ble skikkelig sinna, så vi fikk time samme kvelden, hehe. Tenk så kjedelig det hadde vært om vi hadde kommet opp den dagen vi trodde vi skulle og så fått beskjed om å dra hjem igjen! Fy, DA hadde jeg blitt skuffa da!

Men det ordnet seg da og det var så morro å se lillegutt!!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...