Gå til innhold

noen som kan hjelpe??


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har skikkeli uregelmessig mens..... går og blør i flere uker.....og vet aldrig når mens skal komme.

så jeg vet heller ikke når jeg har el.

 

noen som hvet hva jeg kan gjøre for å få litt "kustus" på syklusen??

vanskelig å prøve når jeg aldrig vet når el er....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Det er et preparat som heter Provera,det skal hjelpe til med å stablisere syklusen.Spør legen om en resept på det:)

Og lykke til:)

Skrevet

Flere her inne har sagt mye pos. om akupunktur for å få litt orden på syklusen:)

Hva med å prøve d?:)

 

Skrevet

Indianerjenta; du mener PERGO, ikke sant?? Provera setter vel i gang mensen??

 

Støtter Elisabeth. Prøv akupunktur eller fotsoneterapi. Greit og slippe hormoner om man ikke må ta de.

Skrevet

Eh,ja,,Kanskje jeg mixa litt:)

Sorry.

Skrevet

ok.....har ikke prøvd noe sånt ennu.

skal til legen på fredag.....får høre va hun sier:-)

 

takk for svar:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...