Ainahel1 Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 jeg har skikkeli uregelmessig mens..... går og blør i flere uker.....og vet aldrig når mens skal komme. så jeg vet heller ikke når jeg har el. noen som hvet hva jeg kan gjøre for å få litt "kustus" på syklusen?? vanskelig å prøve når jeg aldrig vet når el er....
Veslesnuppa Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Hei:) Det er et preparat som heter Provera,det skal hjelpe til med å stablisere syklusen.Spør legen om en resept på det:) Og lykke til:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Flere her inne har sagt mye pos. om akupunktur for å få litt orden på syklusen:) Hva med å prøve d?
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Indianerjenta; du mener PERGO, ikke sant?? Provera setter vel i gang mensen?? Støtter Elisabeth. Prøv akupunktur eller fotsoneterapi. Greit og slippe hormoner om man ikke må ta de.
Ainahel1 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2008 ok.....har ikke prøvd noe sånt ennu. skal til legen på fredag.....får høre va hun sier:-) takk for svar:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå