Gå til innhold

Forlovere i boks :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har i hui og hast funnet ut at vi skal gifte oss til sommeren, mest sannsynlig i juni :-)

Og så var det jo dette med forlovere da, vi måtte jo få det i orden ganske kjapt, så vi får begynt planleggingen.

Så på lørdag snakket jeg med henne som jeg ville ha til forlover, og typen hennes ville sambo ha som sin forlover, så fikk jeg sagt at vi måtte snakke med de om noe. Og om de kunne ta seg en tur en dag.

Og så nyskjerrig som ho e, så skulle jeg jo aldri nevnt noe, hihi.

Stakkar de hadde omtrent ikkje snakket om noe annet ka det kunne være for noe.

De holder på med hus og egeninsats nå, så de er mildt sagt opptatte for tiden. Men de kom seg ut i dag da, så nyskjerrige begge to.

Og de hadde faktisk snakket om at det kanskje var det at vi hadde bestemt oss for å gifte oss, hihi.

Og de ble SÅ rørt begge to. Venninna mi måtte felle noen tårer, og de synes det var så kjekt.

Åhh, deilig å få delt det med noen hva vi skal igang med og. Og noen som er villig til å hjelpe oss og støtte oss og som vi stoler helt på.

Og så at de er et par også klaffer jo bare helt perfekt.

Så nå er det bare å få ordnet liggeplasser til alle tilreisende, det vil si alle utenom foreldrene mine trenger en seng å sove i, hehe.

Og booke kirken..

Weee... 3 dagen min med nesespray i måren. Så det nærmer seg prøverør også. Men deilig å få noe annet å tenke på. Prøverør er jo nesten kommet litt i bakgrunn av dette. men det kjennes deilig ut det også.

Satser på at alt går etter planen og vi lykkes på første prøverør og da er jeg 3 mnd på vei i bryllupet, så da kan vi fortelle det da, hehe.

oii ble langt dette :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er som har en venninne som blir så glad på dine vegne :-) Lykke til videre så lenge!

Skrevet

Så kjempe bra :-) Masse lykke til med alt som skal skje framover :-)

Skrevet

Ja, venninna mi er helt super.

Kjenner jeg har gjort helt riktig valg der :)

Nå har jeg ringt kirken og, så nå må det bare velges mellom 2 datoer :)

Guuu, eg gleder meg sånn til å prøve brudekjoler. Bobler i magen, hehe.

Tusen takk for lykkeønskninger (",)

Masse lykke til dere også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...