noLadyjustME Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Mini får mme, og har de siste mnd bare vridd seg og blitt skikkelig sint når han får melk som mat.Nekter blankt annet enn av og til innimellom som kos, og en sjelden gang på morgenen.. Noen med erfaring?Prøver han å si at han er ferdig hele faskestyret? Forstår ikke helt hva jeg skal gjøre..bare fortsette med grøt og andre ting ?What to do?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå