Gå til innhold

Er det bare jeg som ikke får sove?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er riktig nok sykemeldt, har ingen barn fra før, heller ingen mann og kan gjøre akkurat det jeg vil imorgen tidlig.. Men er det virkelig ingen her som ikke får sove pga full aktivitet i magen? Etter 23.00 er det ganske så dødt her, ikke bare dette forumet... Kanskje jeg som heller må få meg en hobby? Ser at jeg ser fryktelig tragisk ut nå, venneløs til og med på nett..hehe... Får vel legge meg jeg også, heller sette på en film. Natta damer! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er våken jeg.. Stort sett hele tia.. Bebisen min er aktiv 24 timer i døgnet,hu er helt vill!! Har også er vond bekkenløsning så... Ikke lett å få sove her heller gitt:p

Sove får'n gjøre når en blir gammel..

Her er det max 3 timer om natta..

Skrevet

Hehe... leste du meldingen jeg sendte deg? :DDD Overtrøtt også, så tror jeg faktisk må prøve å finne senga nå...

Skrevet

haha!! *ler*

Skrevet

JA, jeg får legge meg jeg å.. :) hihi.. .Artig.. :) Jimmys burde funke det da.. Vi lever på en inntekt for tia skjønner du.. Og han jobber bare deltid, så her er det fattigmanskost:p Men man må jo ta seg råd til og kose seg litt å...

Skrevet

Kan ikke du sende meg en melding om hvor det blir imorgen, og ca når? Så ser vi jo da? Må ihvertfall legge meg i senga nå tror jeg, Kjøpt meg film idag, så får se den. :) natti natt! :)

Skrevet

Det høres bra ut! Vi kan jo bare meldes imorgen. :)

Skrevet

Natta :) meldes i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...