Gå til innhold

Tegn på fødsel ?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker så utrolig mye energi på å kjenne etter om kanskje fødselen er på vei til å starte.... Så jeg lurer på dette: Finnes det noen andre tegn enn de tre Åpenbare tegnene som: Vannet går/slimproppen går/veene begynner?

F.eks:

Blir man trøttere når fødselen nærmer seg?

Får man oftere stikninger når fødselen nærmer seg?

Kan kvalme være et tegn på at det nærmer seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her.. hver gang jeg får en kynner tar jeg tiden, hver gang jeg er på do så dobbelt sjekker jeg trusa etter blodspor osv.. slitsomt :P

håper noen kan svare da, har hørt mange forskjellige variasjoner av hvordan en fødsel kan starte..

Skrevet

Har ingen gode svar jeg. Det er i etterkant man kanskje kan forstå de tegnene kroppen ga deg, men det er jo etterpåklokskap. Jeg opplevde ingen tegn annet enn at jeg lakk fostervann og det var rosa. Men det gikk 3 dager før fødselen startet av seg selv. Man må bare (ja jeg vet det er skikkelig kjedelig) ta tiden til hjelp ;)

Skrevet

Har det også sånn... våkner hver time for å tisse - og kjenner etter om det er noe på gang. sjekker papiret for blod/slim - men nei...

De to andre gangene har bare kynnere gått over i rier... så har vannet gått en time eller to før babyen kom ut. Kan ikke huske noen slimpropp.... Vi må bare slutte å kjenne etter...( enklere sagt enn gjort...) for når det er i gang - er vi ikke i tvil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...