Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 http://www.abcnyheter.no/node/60240 Som du skulle ha skrevet det sjøl! haha
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Og jeg er enig!! Det mest irriterende jeg vet at jeg med min velskapte å sunne kropp skal sitte ute i 25- og hutre ræva av meg for å nyte en røyk, så sitter disse antirøykende fleskbergene, med utsvetta klær, rompelo som ligger som inntørka hybelkaniner på gulvet inne på resteaurantene mens sikkel og grådige gryntelyder høres mellom de forferdelige attakkene av vill slaffsing av feit mat og ....urgggghhhhhh blir så kvalm av slike jævler!!!!
Piri Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Ordet "rompelo" har du stjålet fra meg din fis!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå