lykkelykkelykkelykke Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har visst i 2 uker og et par dager at jeg er gravid ,har /fikk alle symptonene først da og ,og synes det er en evighet siden !!!!!!! Flere som føler det sånn eller ??????....leser her inne hele tiden ,blitt skikkelig nett slave ........
lykkelykkelykkelykke Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. februar 2008 er forresten i mors uke 7 og fosteret uke 5 ......gleder meg sånn og håper den lille blir hos oss
Lille-My,75 Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Jaaaa! Jeg er sykmeldt i tillegg, og tiden bare snegler seg avgårde.... Døgnet ser omtrent sånn ut: Sove 2 timer, spise, kaste opp, spise mer, kaste opp enda en gang, sove 2 nye timer osv... Og i klare øyeblikk ser jeg på film eller er her inne... Har hatt en bratt læringskurve på temaet "graviditet" de siste ukene :-)
lykkelykkelykkelykke Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 jeg sluttet jobben nylig for å bytte ,før jeg visste at jeg var gravid ,så jeg har all tid til å tenke og sjekke allt mulig ,sliter med kvlme ,kaster heldigvis ike opp enda ,kjenner det er i nærheten innimellom ...svimmel til tider ,ømme bryster (kjennes ut som tyngde kraften tar tak ) hehe..... sover nok litt mer ,,,ellers har jeg tro det eller ei vendt meg til disse plagene som har dukket opp ...ser jo så frem til alt er sikkert hvis det noen gang blir det da .... . Godt å høre at ikke bare jeg er utålmodig ,når har du termin da lillemy 75???
Ønskebaby08*12 Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Jeg syns egentlig tiden flyr, (er nok litt sånn " døgnet har for få timer til å få gjort alt jeg burde ha gjort") men siden jeg fant ut at jeg er gravid har dagene sneglet seg avgårde.... Jeg er nå inne i min 8 uke, eller 7+4, sliter med kvalme, kaster opp innimellom, er ellers fryktelig trøtt og blir fort svimmel...gått om en cup i bh.-str har jeg også... Ser fram til de berømte (forhåpentligvis vel overståtte) ukene :-)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 samma her hehe.. har sååå lyst til å fortelle det til noen! vi har sagt det til to vennepar av oss men det er liksom ikke nok hehe.. vil si det til hele verden! har legetime om en uke så vil få det bekrefta først at jeg er det før vi sier noe til familie og arbeidgiver. så er vi sikkre;) er så glad og har så lyst til å dele det med andre!!! er også inne her hele tiden hehe, godt å snakke med noen man ikke kjenner. har ikke noe særlig med symptomer jeg da, men det kommer nok!
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Helt enig i at tiden går kjempe sakte!! Jeg venter spent på at jeg skal til UL den 20! det gleder jeg meg kjempe masse til.. Blir kjekt å se barnet og få vite om alt fremdeles er i orden=)
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Ja tiden går så utrolig sakte.... Vi er så utrolig glade, men det virker som en evighet til de 12 første ukene er overstått. Er bare 5 uker på vei nå (i min 6 uke). Driver også å leser alt jeg kommer over, og gleder meg til magen begynner å vokse! -Men det er leeenge til;-) hehe
Høstbaby08 Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Jeg fant ut at jeg er gravid for 4(!) dager siden, og synes det går sååå seint! Er i uke 7 og klarer nesten ikke å vente med å fortelle det til hele verden! Og å få mage sånn at alle kan se det. )
bollenr3 Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 synes og tida går utrolig tregt.... Er i uke 6 ca, og har visst det i 2 uker ca jeg og. Første trimester er det trimesteret som føles lengst synes jeg.... Vi får vel bare smøre oss med tålmodighet jenter!!!!
Lille-My,75 Skrevet 5. februar 2008 #11 Skrevet 5. februar 2008 Ut fra terminkalkultoren på babyverden har jeg termin 16. september og kvalmen skal avta i begynnelsen av mars... Gleder meg til det! Det er slitsomt og å ha det sånn, men samtidig er det på en måte godt å kjenne at kroppen er annerledes enn vanlig også :-) Høres ut som det ble dårlig timing på jobbskiftet ditt, da. Har alt gått fint? Begynte du i ny jobb eller har du "lagt det på is" inntil videre? Sikkert ikke det morsomste å starte i ny jobb og være i den formen som du beskriver....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå