babygullz <3 vilde Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 I dag fikk jeg litt "tilsnakk" fra den nye sjefen min, da det var misforståelser rundt et vaktbytte i dag. Jeg kom en del for sent, fordi jeg egentlig i første omgang hadde forsovet meg uansett, men også fordi jeg fikk beskjed av ansvarlig for vakter hadde gitt meg beskjed først i dag morges at jeg ikke skulle jobbe før kveld, men der igjen ringte meg opp igjen og sa d var blitt misforståelser, og eg skulle bare gå på jobb likevel. Da jeg prøvde å forklare dette til den nye sjefen, da hun spurte hvorfor jeg var så sen, så var d som hun ikke ville høre på meg, fordi hun ikke visste om denne vaktbyttingen, og så gikk hun bare uten at je fikk forklart meg i d hele tatt. eg følte meg usett og uhørt, syns d var utrolig urettferdig, og ble nesten på gråten. Måtte faktisk gå på toalettet å sutre litt...Da merket jeg at jeg faktisk bare er gravid. for så sentimental som d der, det er ikke meg i d hele tatt! Var nesten en liten lettelse også, og kjenne litt at d skjer noe med meg...har såre brystvorter også. Men ellers kjenner jeg ingenting:P Håper tiden går fort til de dagene som egentlig skulle vært jordbæruka mi er over...dvs 7 februar! da tror jeg at jeg blir kvitt litt bekymringer=)
babygullz <3 vilde Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. februar 2008 Dette skulle egentlig inn på 1 tri. er bare jeg som roter litt..:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå