kua kalva,drektig igjen Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 på meg kjentes det ut som mens smerter
It's all about me Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Med sisk for å skremme, men den som spør får svar hos meg: Det kjentes ut som visse deler av kroppen var i ferd med å rives i fra hverandre.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Vanskelig å forklare, man glemmer det ganske fort etter (heldigvis), men man vet at man har rier for å si det sånn. Kjentes ut som sterke kramper i magen, sånn at du bare må trekke deg sammen. Vanskelig å forklare. Ble stoppet 2 mnd etter fødselen, av en jente som var høygravid og usikker på om hun hadde rier. Hun spurte meg hvordan en rie føltes, hun var førstegangs og følte at hun hadde rier. Jeg svarte "det husker jeg faktisk ikke, kanskje hvis du forklarer meg hvordan det føles for deg nå". "Takk og lov for at du ikke husker, for da betyr det vel at jeg kommer til å ville ha flere barn", sa hun da....hehe
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Jeg hadde konstant mageknip (type menssmerter x en million for min del) uten opphold, og med jevne tak i ryggen også (verk). Var faktisk i tvil til å begynne med, før de tok seg opp i styrke etter en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå