Gå til innhold

Om 7,5 timer legges minstemann i narkose...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skal inn til operasjon av mandlene i morgen tidlig, og jeg gruuuuer meg! Liker slett ikke tanken på at min lillegutt skal i narkose.. Huff, men håper det blir bedre for ham etterpå, iallefall!

Vet at det helst går bra på alle måter, men trenger llitt mamma til mamma-trøst nå jenter... .-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lillemann har hatt to narkoser på fire dager nå.. Går helt fint. De gjør dette hver dag:)

Trøsteklem fra meg:)

Skrevet

Det går faktisk bra!

Jenta mi ble operert for navlebrokk og jeg var helt i fra meg av engstelse. Ble med inn og strøk henne over håret til hun sovnet. Jeg gråt og bar meg og måtte jages ut av rommet. Fikk egen pleier og greier. Men det gikk så bra så og det kommer det til å gjøre med minsten også. Lykke til:)

Skrevet

Masse støtte, vi er akkurat ferdige - og det går bra, veldig bra, narkosen og alt. Men det er noen hårete dager etterpå, du får kjøpe inn et forråd av is (både saft- og fløte), det er det eneste som går ned/inn (i alle fall her) og følg alle rådene du får til punkt og prikke - de funker og er nødvendige. Hvor gammel er han?

Skrevet

det går så bra, atte:) mi har hatt dren og fjerna polyppar. når ho våkna, virka det som om ho var utkvilt og ikkje nett hadde vore i narkose. Kjentes som om eg trengte senga hennar på oppvåkninga meir enn ho:)

...mor utslitt av litt bekymring mens operasjonen pågikk

Skrevet

Han er litt over 3 år..

Så fornuftig, lillegutten min.. Forteller rundt at han skal på sykehuset og ta bort tre klomper i halsen som ordner feber til ham.. Og så skal kosebamsen være med.. :-)

Har sagt at det bare er TO klomper, men han er påståelig og sier det er tre. Så de finner vel en falsk mandel også, sikkert..

Skrevet

Kjempefint at han er så innforstått med (noe av) det som skal skje. Har dere fått den vesle boka om Hedvig og kaninen? Den hjalp veldig her, hun tok narkosemaska og allting. Og vi fulgte veldig nøye opp med smertestillende (paralgin minor) hver sjette time døgnet rundt, men det er jo jævlig vondt likevel, stakkars veslinger...

Skrevet

Er det en bok sykehuset ga dere?

Skrevet

Ja, vi fikk den med infopapirene til innkallinga, om ei jente på fem og kaninen hennes, hun skal inn og ta mandler og den har bilder og liten tekst og beskriver på en kjempefin måte alt som skal skje, hvordan hun får velge maske eller stikk i armen og sånt, også sånt som at hun kanskje kjenner seg litt kvalm etterpå så hun får ikke spise noe på en stund, og at hun får ballonger og diplom osv. Vi leste den et par ganger på forhånd, og med fornya interesse etterpå. Og så fulgte de opp med ballonger og diplom irl også, selvsagt, stor suksess. Men det er sikkert forskjellig fra sykehus til sykehus.

Skrevet

Det var jo en smart bok å få på forhånd! Vi skal inn i Drammen. Hvilket sykehus var dere på?

Skrevet

Minsta, hvordan gikk det med operasjonen? Håper han har det etter måten ok, og at dere får en natt som i alle fall har noe søvn...

Skrevet

hehe koselig at du spør! :-)

Har skrevet et innlegg "nå sprekker jeg snart......"

Les der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...