Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Ja da har vi vært på Ullevål for sjekk etter litt blod og veldig stille krabat i magen.... Var liv så det holdt der inne og fikk da sette hvilket kjønn som skjuler seg der inne i tillegg. SÅ vi skal ha ei jente :-) Hun har snudd seg med rumpa oppover og hode nedover samtidig som hun ligger vendt inn mot ryggen min, derfor jeg ikke kjente noe sa legen! Alt var tett og fint der nede også og kunne ikke forklare blodet. Men så lenge ikke noe er galt der så er det greit. Blir kanskje ikke så "hysterisk" dersom det skjer igjen nå da.... Takk til alle som har kommet med oppmuntrende ord til meg disse dagene, setter jeg veldig pris på! Klæm
Andrebolleiovnen Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Så godt å høre!! Og grattis med ei lita prinsesse da:)
Tante Bassa Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Så fint at alt sto bra til med babyen :-)
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Wuhu! Ei jente..! Gratulerer =) Så gøy at dere endelig fikk vite hva som venter dere om noen måneder =) Vi tenkte masse på deg og gubben i går, så det er godt å høre at alt er som det skal =) Skal til jordmor nå i dag jeg. Og så er vi nødt til å huske nettverksgruppa i morra kl 13...! Klem
MaybeMe? Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Så godt å høre at alt er bra, har tenkt mye på deg! Moro at dere fikk se kjønnet som en liten "bonus" da, og veldig koselig med ei lita jente. ) Vi skal på ultralyd om en uke, det er spennende og skummelt.... Klem
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Så godt og høre at alt var bra med deg og den lille prinsessa da:) Har tenkt mye på hvordan det har gått med deg:)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 så hyggelig at det gikk fint på ul og gratulerer med ei jente
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Takk jenter :-) Ja følger meg mange kilo lettere i dag. Er fortsatt sliten, men jeg går og gliser og prater med den lille tulla i magen :-) Ble liksom litt mere virkelig nå som vi vet hva det er. Mannen min har vært så sikker på at det er en gutt og når jeg sa "hva var det jeg sa" så smilte han og sa at det var helt greit så lenge hun ikke blir å bruke 4 mill på sminke ;-) Tror han synes det skal bli stas. Når han reisete bort rett etter UL fikk jeg mld om at nå måtte vi jentene ta det med ro og kose oss og at han savnet oss! Han er jo bare så hærlig!!!!!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 Ja vi må huske det i morgen og jeg har satt alarm på min mobil slik at jeg skal komme meg dit til 13 :-) Har sendt deg en PM.
Nanna:-D Skrevet 5. februar 2008 #11 Skrevet 5. februar 2008 Så godt å se at det gikk så bra med deg!! Du får slappe av nå da. Så er det bare krysse fingrene for at døm har tengt til å holde seg inne der endel uker.. hehe...:-) Masse lykke til!!
løveprinsen <3 Skrevet 5. februar 2008 #12 Skrevet 5. februar 2008 Godt å se at alt sto bra til. En glanyhet er alltid fint å ta med seg. Hvor langt er du på vei. Fin mage på bildene dine.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 5. februar 2008 #13 Skrevet 5. februar 2008 Jeg er 20+6, eller har vel bikket 21+0 når jeg ser på klokka :-) Takk for komplimente. Synes den er ganske ålreit selv også, men er veldig spent på hvor stor den skal bli til slutt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå