Gå til innhold

Herregud da

Anbefalte innlegg

Skrevet

For nån tåpelige innelegg som e her inne, helt utrolig. E absolutt ikke ute etter å krangle, men de innleggan (mange av de) e jo helt uten mening i det hele tatt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du går på horehus men absolutt ikke er ute etter et ligg, er du da sjokkert over at det tilbys? Eller er det en total mangel på forståelse som preger din respons der også?

Skrevet

hehe... så du vil ikke krangle nei:-) mulig du burde kommet deg raskt ut igjen da:-)

Skrevet

Som sagt... helt meningsløst! Horehus??? E visst nån folk her inne som har skikkelige fritisdproblema. Syns synd i ungan dåkkers som må leve med dåkker

Skrevet

selvfølgelig... vi her inne driter egentlig i unger!!! Dette er DiB for utbrente og alkoholiserte foreldre!! Du havner nok her du også når du har fåt trøkka ut drittungen din:-)

Skrevet

Må bare flire æ... tåpelig e dåkker jo!

Greit nok at det her e en krangleside, men det går vel an å krangle om nåkka som e litt mer reelt enn det her?

Har folk virkelig så lite å gjøre?

stakkars stakkars ungan dåkkers

Skrevet

Og forrsten så har æ trøkka ut 2 unga ;p

Skrevet

jada.. synd på mine og alles unger her inne:-) men kan ikke du sette standaren for hva vi skal krangle om da vennen:-)

Skrevet

Stakkars unga ssom har deg som mamma da!!! ei rigid lita bitch som mangler empati og antenner:-)

Skrevet

har du ikke fått dæ nåkka på lenge sia du e så gretten? ;p

Skrevet

gretten??? jeg velger å vraker mellom damer, så bare rull inn de slappe puppan dine vennen:-) Her er det variasjon hver eneste dag:-)

Skrevet

Jeg tror du vil føle deg mer som hjemme i Foreningen for dialektisk desillusjonerte og hyppig parodierte englemammaer. God tur!

Skrevet

Nei takk, en sånn gammel og rynkat kuk takke æ fort nei til ;p

Sette en stopper her, vil helst ikke bli trakkasert av en pervers liten jævel

Skrevet

jeg er ikke liten.... Jeg er en stor jævel vennen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...