Fødeklar_ja! Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 For nån tåpelige innelegg som e her inne, helt utrolig. E absolutt ikke ute etter å krangle, men de innleggan (mange av de) e jo helt uten mening i det hele tatt??
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Når du går på horehus men absolutt ikke er ute etter et ligg, er du da sjokkert over at det tilbys? Eller er det en total mangel på forståelse som preger din respons der også?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 hehe... så du vil ikke krangle nei:-) mulig du burde kommet deg raskt ut igjen da:-)
Fødeklar_ja! Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 Som sagt... helt meningsløst! Horehus??? E visst nån folk her inne som har skikkelige fritisdproblema. Syns synd i ungan dåkkers som må leve med dåkker
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 selvfølgelig... vi her inne driter egentlig i unger!!! Dette er DiB for utbrente og alkoholiserte foreldre!! Du havner nok her du også når du har fåt trøkka ut drittungen din:-)
Fødeklar_ja! Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2008 Må bare flire æ... tåpelig e dåkker jo! Greit nok at det her e en krangleside, men det går vel an å krangle om nåkka som e litt mer reelt enn det her? Har folk virkelig så lite å gjøre? stakkars stakkars ungan dåkkers
Fødeklar_ja! Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2008 Og forrsten så har æ trøkka ut 2 unga ;p
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 jada.. synd på mine og alles unger her inne:-) men kan ikke du sette standaren for hva vi skal krangle om da vennen:-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 Stakkars unga ssom har deg som mamma da!!! ei rigid lita bitch som mangler empati og antenner:-)
Fødeklar_ja! Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. februar 2008 har du ikke fått dæ nåkka på lenge sia du e så gretten? ;p
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #12 Skrevet 4. februar 2008 gretten??? jeg velger å vraker mellom damer, så bare rull inn de slappe puppan dine vennen:-) Her er det variasjon hver eneste dag:-)
Ikkelektuell Skrevet 4. februar 2008 #13 Skrevet 4. februar 2008 Jeg tror du vil føle deg mer som hjemme i Foreningen for dialektisk desillusjonerte og hyppig parodierte englemammaer. God tur!
Fødeklar_ja! Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. februar 2008 Nei takk, en sånn gammel og rynkat kuk takke æ fort nei til ;p Sette en stopper her, vil helst ikke bli trakkasert av en pervers liten jævel
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #15 Skrevet 4. februar 2008 jeg er ikke liten.... Jeg er en stor jævel vennen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå