MaRiAnNe_85 Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Snuppa mi fikk vaksine i dag kl 10.Etter d har hun vært veldi trøtt og sutrete. Hun har også hatt veldi dårlig matlyst og nå har hun ikke spist noe på åtte timer!! Begynner å bli litt bekymret.Fullammer henne..Legger henne til puppen så bare hyler hun og sovner med kroppen i spent i bue. Hvor lenge brude jeg la d gå før jeg kontakter lege evt??
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Er en veldig vanlig reaksjon det. De kan bli mer sutrete og ikke vil ha mat. Er ikke noe farlig det, men om du blir usikker så ringer du til helsestasjon i morra og spør de
MaRiAnNe_85 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 Hun spiste godt kl 11...Og tok en liten slurk kl 3 og siden d har hun ikke spist. Blir hun ikke dehydret? D er nesten d jeg er mest redd for akkurat nå.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Så lenge du får våte bleier er d greit...men hvis hun har under to våte bleier i døgnet bør du ta kontakt m lege...
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Nei det går nok greit. Men hun burde få i seg noe innen morra tidlig. Amme i søvne??
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 He he mente prøvd å amme henne i halvsøvne? det kan funke
MaRiAnNe_85 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2008 har prøvd d! Har prøvd flaske med vann,mm på flaske,pupp..ingenting funker. Og hun har ikke hatt mer en 1 våt bleie i dag.Tror jeg ringer legevakta for sikkerhetskyld. Synes d er litt ekkelt dette... Er nok ingen fare enda,m vil ikke la d gå så mye lengre.
boble <3 Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Sikkert ikke farlig, men er du usikker så har jeg ville ringt. Håper det går over snart!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 Tror jeg ville ringt jeg og....sånn for sikkerhetsskyld
SuperGlad Skrevet 4. februar 2008 #11 Skrevet 4. februar 2008 det er nok sikkert ikke noe farlig, de alvorligste reaksjonene på vaksinen kommer jo i løpet av kort tid, derfor man må være en stund helsestasjonen etter vaksina er tatt. Har hun god almenntilstand ville jeg ventet til i morgen. Kan hende hun vil ha mat i løpet av natta, eller i morgen tidlig når dere står opp. Hvis hun ikke har spist til da ville jeg ringt legen for å komme inn til en sjekk. Er det ingen tiss i bleia eller kun mindre enn det bruker å være?
MaRiAnNe_85 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 5. februar 2008 sambo trodde kanskje d kunne være littegrann tiss når han skifta på henne mens jeg sov (hun hadde bæsjet),men han sa d var i såfall minimalt. Ja,er mye mindre enn d d bruker å være. Hun hadde ei skikkeli våt bleie i morrest og siden d har d ikke vært behov for å skifte på henne før i kveld når hun bæsjet. Pratet med legevakta og de sa jeg skulle tilby pupp gjevnlig i løpe av natta.Hvis hun ikke hadde fått i seg noe til i morgen tidlig måtte vi dra til fastlegen med henne. Hun pratet på at jeg måtte sjekke fontanellen,men så jo d at d er så og si igjengrodd..Prøvde nettopp å tilby pupp,m hun vil enda ikke ha:( D ordner seg nok dette..Fikk roet meg ned litt etter jeg fikk svar hos dere samt prata med legevakta. Blir fort så fryktelig redd for henne.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 5. februar 2008 #13 Skrevet 5. februar 2008 D pleier å hjelpe på å få snakket m fagfolk Men følg godt m henne, og tilby drikke jevnlig... Hva m sukkervann? Vil hun ha d? Prøv 1 ts per desiliter vann...er jo ikke bra m for mye sukker vanligvis, men i nøden prøver man alt Funket hvertfall på småen her da hun hadde høy feber... Men ta å ring i morgen hvis hun enda ikke har drukket...er jo ikke bra hvis de blir helt uttørket, disse små...
boble <3 Skrevet 5. februar 2008 #14 Skrevet 5. februar 2008 Hvordan går det med dere i dag Marianne 22? Håper alt er bare bra ellers, er en evighet siden jeg har sett deg...Tror det var på BIM treff. Utrolig hvor fort tiden går når nurkene er utenfor magen;0)
MaRiAnNe_85 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 5. februar 2008 Hei:) Takk for alle de hjelpsomme tipsene! Fikk jenta mi til å spise litt kl 6 i morrest og nå har matlysten hennes tatt seg litt opp igjen. D viktigste er jo at hun får i seg litt ,og som noen nevnte her tidligere, at hun har våte bleier:) Ja,tiden går kjempefort! Synes ikke d var lenge siden vilde bare sov hele dagen og nå har hun begynt med speede forsøk på åling på gulvet. Armer og bein går som trommerstikker...hehe,artig! Går du noe på DiB treff om dagen Thia?
boble <3 Skrevet 5. februar 2008 #16 Skrevet 5. februar 2008 Så bra det går bedre med henne:0) Er full rulle her og ja. Min lille snupp vil så gjerne komme seg fremover, men det går foreløbig bare bakover:0) Prøver å komme meg på dib treff iblandt. Har mye fast aktivitet som julitereff, babysvøm, åpenbarnehage, mor og barn trening, så dagene går med... Vi koser oss skikkelig da. Akkurat kommet hjem fra en laaang gå tur med ei dib venninne og sønnen hennes. Utrolig deilig vær i dag,får jo rent påske stemning:0) Du da, er dere mye på treff? Skal du til SuperGlad i morra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå