Gå til innhold

Fysj og Æsj!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk lysta for meg og laget meg nudler... Joda, ett par tygger etterpå merket jeg at de var hars på smak, og Nei, de har ikke gått ut på dato!!! * ARGH * Det var den hungern i kveld....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BLÆ!

I mangel på noe bedre gikk jeg løs på en pose mandler. 5-6 stykker i slengen i kjeften og plutselig knaste det i noe. I mitt syke hode ble denne knasingen til biller!!!!!!! Spytta i do, harka og bar meg og pussa tennene. Har saumfart hele posen og det er ikke tegn til noe organisk liv utenom mandler der. På tide med ferie eller noia???

Skrevet

Hehe.... :)

Fikk lyst på M sjokolade igår, og jaggu ble det bare noen få kuler der også før jeg fant ut at sjokoladen smakte gammel... Må jo være noe galt med meg siden, jeg finner ut at ingenting smaker bra nå for tiden.... :P

Skrevet

Apropos m-kuler.. Leste en debatt på VG eller Dagbladet om gjerrige folk, der var det ei kjerring som serverte noen passe vonde peanøtter. Det kom etterhvert for en dag at disse peanøttene hadde vært m-kuler i sitt tidligere liv og at dama foretrakk sjokolade framfor peanøtter, for å si det sånn...

 

 

Skrevet

Sitter og spiser nudler nå jeg..

Ikke noe galt med smaken på disse hvertfall..

Skrevet

blaastrek;det er jo en klassiker,da ..hehe

 

Jeg pleide spise av saltet på saltstengene når jeg var lita, og så la jeg dem tilbake inni posen.

Så pleide lillesøstra mi spise opp saltstengene som var igjen ;o)

De uten salt,altså..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...