Gå til innhold

Yves Rocher..Gode produkter eller ikke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk sånn reklame blad i posten idag fra Yves Rocher..Satt å bladde litt!!!Lurte litt på om dette er gode produkter eller ikke??Aldri prøvd noe fra denne serien før..Noen som har erfaring med disse produktene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt klubben i årevis og er veldig fornøyd.Du får gode tilbud og mye for pengene.De har gode solkremer og merket YRIA er veldig bra.

Ingen kjøpeplikt eller avbestillinger heller!!

Skrevet

Jeg synes Yves Rocher er kjempebra!! Anbefales absolutt - ingen kjøpetvang, gooood tid til å betale regningen, og flotte produkter. De tester ikke på dyr heller:-)

Skrevet

Helt enig med de to andre som har svart deg! Har handlet derfra (både pr postordre og i butikk i utlandet) i mange mange år. Storfornøyd! Mine favoritter er Hamamelis serien for både voksne og baby, Lavendel-produktene for fotpleie. Nå venter jeg en pakke med Yria makeup-produkter, gleder meg siden noen her sier de er så bra!

Skrevet

Hmmm...Kanskje jeg skulle hive meg rundt å bestille noen produkter.Var jo så mange gode tilbud i den katalogen!!!

Tror jeg må prøve den fotpleie serien,hadde gjort seg med litt god fotkrem nå!!!!!

Takk for svar da jenter :P

Skrevet

Løp og kjøp Lavendel fotkrem og evt fotbadkuler. mmm Bare nydelig. Og så lukter det så godt på soverommet om du bruker denne kremen før du legger deg. ;o)

Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med deres produkter, prøvd litt forkjellig.

Men blir så irritert på alt det stashet de putter oppi konvoluttene.. Masse viss vass og teite ting!

Men gode produkter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...