Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Vil bare at du skal vite at jeg krysser fingrene for deg=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk skal du ha for fingerkryssing, Tittimor... Det går ikke denne gangen heller, og jeg er nede i 9 dager LF igjen. Tror jeg, muligens 10. Etter å ha bikket et år så blåser jeg en lang marsj i alt man ikke skal gjøre, og når jeg får alkohol innabords, da går tempen opp. Selv om det ikke er så mye som inntas. Så da har jeg vel meg selv å takke når temperaturkurvene blir vanskelige å tolke. ; )

Jaja, sitter her med vondt i magen, og må innse at vi er over i nok en ny pp... Dette her funker jo bare ikke, desverre. : (

Håper alt går bra med deg, at du ikke er for kvalm og at formen er fin. : ) Skulle så gjerne ha fulgt deg over på 1. tri...

Kjenner at det blir nok en pause fra bim nå. Ganske utrolig, nå har jeg nesten begynt å like de to første (evt 3 1/2 av og til) ukene av syklusen best, da går jeg ikke rundt å tenker på babylaging konstant. Jaja, det skjer vel en gang, kanskje?

Jeg titter nok innom igjen, klarer jo ikke å holde meg unna. Lykke til framover, Tittimor! Veldig koselig at du husket meg og spurte hvordan det sto til. : )

Skrevet

Uff nei så leit. Skjønner at dette er deprimerenes. Men det er vel sånn at når man virkelig prøver så blir det vanskelig. Dere har fått det til før så det er jo håp, men sikkert ingen trøst nå.

Tror det er viktig å ikke bli alt for opphengt og fortsette å leve som vanlig og ta seg en fest når det måtte passe, hvis ikke blir man jo bare småsprø av dette.

Det blir nok snart din tur, selv om det er fryktelig surt og stadig måtte begynne på en ny pp. Jeg skal fortsette å krysse fingrene for deg.

Ønsker deg masse lykke til.

¤Trøsteklem fra meg¤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...