Gå til innhold

hva anbefaler dere; kjøleskap eller kombiskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt utenom tema..

Plan var at vi skulle gå til innkjøp av ett kombiskap (180 cm høyt), men er blitt frarådet det siden kjøledelen blir for liten nå når vi har barn. Hadde vært kjekt med en frysedel, men er litt usikker nå. Skal uansett gå til innkjøp av fryseboks, men den vil jo stå i ett annet rom enn kjøkkenet.

Noen tips og anbefalinger ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har et 180 cm(trur eg) høgt kjøleskap, og har av og til veldig fult o må rydde plass til meir

Har kjøpt en fyseboks for lenge sidan og et fryseskap 180 høgt og, står i et anna rom

ville ikkje bytta- masse mat og god plass

Skrevet

Vi har et kombiskap, hadde 180 høyt, har nettopp kjøpt 2meter høyt siden vi hadde plass til det nå. Jeg ville ikke unnvært fryseren for alt i verden, men så må jeg ned en etasje for å komme til ekstrafryseren, da.

Våre skap har ikke vært delt på midten, fryserdelen (som har vært 3 skuffer i begge skapene) er mindre enn kjøledelen.

Vi har ikke hatt problemer med at det har vært fullt i noen av skapene, unntatt når vi har mange gjester til middag, men da tror jeg det blir "krise" uansett hvor stort kjøleskapet er. Jeg må innrømme at det er deilig å kunne sløse med plassen sånn som jeg kan nå med en hylle ekstra i det nye skapet, men jeg ville som sagt aldri byttet bort fryseren min mot mer kjøleplass, med mindre fryseren sto i samme eller et annet tilstøtende rom.

Skrevet

Jeg hadde kjøleskap tidligere, men etter at jeg flyttet inn i en mindre leilighet så byttet jeg til kombiskap da jeg ikke fikk plass til frysern.

Men så snart jeg får meg større plass så skal ha tilbake kjøpeskapet så lenge jeg har en fryser i nærheten. Hvis jeg må gå et stykke for å komme til frysern så beholder jeg nok kombiskapet.

Jeg synes det var fantastisk med kjøleskap - masse plass!

Skrevet

Vi har kjøleskap med fryse som er like stort, og med vannå isbiter.. Hvis dere har plass da..

kjeeeeempe fornøyd:) anbefaler det..

Aldri drikki så mye vann etter vi fikk det. Å det er jo posetivt:):)

Skrevet

Vi har kombiskap, og synes det er kjempegreit. Selv med 3 barn har vi stor nok plass i kjøleskapet (bare vi passer på å ha det ganske ryddig da). I frysedelen, som består av tre skuffer har vi isbiter, saftis om sommeren, og div småting som er greit å ha lett tilgjengelig...

Men har mer plass i kjelleren da, der har vi den "store" fryseren og et ekstra kjøleskap som vi har brus i. Det ekstra kjøleskapet nede brukes også de få gangene man trenger ekstra plass, f.eks til jul, selskap osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...