Gå til innhold

Forsinket mens -gravid igjen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer...

Fikk igjen mensen da babyen min var 2 mnd. I begynnelsen av januar.

Skulle hatt mensen for noen dager siden da. Menssyklusen er jo ca 28 dager. Men den har ikke kommet ennå.

Er det normalt at mensen blir veldig uregelmessig etter fødsel?

Liten sjanse egentlig for at jeg er gravid. Vi har hatt ubeskyttet sex, men han har ikke kommet inni meg.

Føler liksom at mensen er rett rundt hjørnet. Litt små-vondt i magen og føler liksom at det kommer noe hele tiden.

Men det var nettopp sånn det føltes da jeg gikk og venta på mensen da jeg hadde blitt gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjlep, som å lese om meg selv dette her! Skulle hatt den på lørdag, men er uregelmessig når jeg ikke går på p-pilla. Hmmm.... Drøyer å teste litt til. Vår jente er 10 mnd.

Skrevet

det kan være at du har en længere cyklus nu pga amning og andet. fik selv mensen kort efter fødsel men med mellem 33-35 dages mellemrum så vent du et par dage endnu. Lurer også på om jeg er gravid da jeg også skulle have haft mens senest i lørdags iflg ovenstående tal, men stadig ikke har fået den - eller om man kan miste den igen mens man stadig fullammer? nogen som har erfaring?

Skrevet

Hos meg var den uregelmessig de første gangene, det gikk vel ca 8 uker fra første mens etter fødsel til den neste. Tok et par tester, ja! ;-)

Skrevet

Ok! Takk for svar!

Tar det med ro noen dager til da...

Passer jo litt dårlig å bli gravid igjen bare tre mnd etter fødselen.

Den er nok bare uregelmessig, ja. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...