Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klør så fryktelig på leggene.. helst på kvelden, og får nesten ikke sove for det klør så intenst.. klør meg til blods.. noen som har noen gode forslag på hva dette er og evt. noe som hjelper? Er 11+1 idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

svangerskapskløe, betennelse i hårsekkene pga av økt blodvolum og mer svette, tidlig magesium mangel.

Kløe på legger, mage og bryst er veldig vanlig i svangerskapet og trenger ingen videre oppfølging om det ikke blir helt ekstremt. Det kan skyldes at huden strekkes, tørr hud og/eller hormonelle forandringer. Smør deg godt med en god body lotion to ganger daglig, og se om ikke det hjelper.

Her er også en link her inne med mange andre som har hatt problemet og hva dem har gjort:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/136212052

Skrevet

Takk takk.. forstod det som om svangerskapskløe mest bare var på magen og de siste månedene.. ;)

Skrevet

jeg har og klødd så sinnsykt åp leggene de siste dage, og litt under armene..

Tenkte og at dette ikke kunne være sv.skaps. kløe pga det samme som du seier kidada. Jeg er bare 6 uker + på vei...

Dette kan vel ikke være farlig??

Skrevet

Jeg har også hatt volsom kløe på leggene i mine svangerskap. Jeg har vært på apoteket og kjøpt eucerin dusjolje og en krem med 10% karbamid (eller noe slik?) den hjalp meg veldig med kløen. Så nå har jeg gjort samme innkjøp og ikke fått dn voldsomme kløen enda :)

Skrevet

Jeg kan også klø meg til blods hver kveld, det er helt grusomt! For to kvelder siden smørte jeg meg med aloe vera på beina og det har jeg gjort to ganger om dagen, og BANK I BORDET, jeg har ikke klødd siden!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...