Gå til innhold

Noen som er flinke i Word????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert feil fora, men prøver meg likevel... Har sittet i hele kveld og skal lage kirkeprogram og persongalleri til bryllupet... Kan noen fortelle meg hvordan jeg får lagd det på en a4-side som er delt i fire sider, til å brette i to på midten liggende?? Håper dere forstår hva jeg mener :-) Og på forhånd takk!

Hilsen lei og utålmodig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, eneste jeg vet er at man kan legge arket "liggende" og så dele arket på midten ved å lage 2 spalter. Er mulig det kan gjøres på en lurere måte men det kan jeg ikke.

Skrevet

Hemligheten er at du må lage 2 sider i Word, og snu arket i printern etterpå.

 

Legg arket, og sett inn tekstbokser, det syns jeg det er lettes å jobbe med. to tekstbokser pr side. Lag tekstboksene så store at de dekker litt under halve siden....og skriv inn det du måtte ønske.....

 

 

Jeg er håpløs til å forklare......jeg sender deg et utkast på

PM...

Skrevet

Takk for det, er absolutt en mulighet :-)

Men inni hodet mitt hadde jeg sett for meg en enda mer lettvint mulighet... Vet ikke om det finnes men.... Andre som vet??

Skrevet

Tassen79, hadde det vært mulig for deg å sende meg samme utkastet også`?

 

Jeg sliter med akkurat det samme og prøvde nå, men får det ikke til. Åpner et wordark, setter inn to tekstbokser, men de kommer "opppå" hverandre når det rpintes ut i "landscape"

 

Hjelp? :-)

 

 

Skrevet

Hm. Jeg får ikke sendt deg PM, vet ikke hvorfor....

 

Prøv å send meg en PM, med mail adressen din så sender jeg vedlegget med engang.

 

Oki?

Skrevet

Tusen takk, Tassen79 :-) Disse sidene er supre altså :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...