Mamman til Mari Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Sikkert feil fora, men prøver meg likevel... Har sittet i hele kveld og skal lage kirkeprogram og persongalleri til bryllupet... Kan noen fortelle meg hvordan jeg får lagd det på en a4-side som er delt i fire sider, til å brette i to på midten liggende?? Håper dere forstår hva jeg mener :-) Og på forhånd takk! Hilsen lei og utålmodig...
juddellihuddelli Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Hmmm, eneste jeg vet er at man kan legge arket "liggende" og så dele arket på midten ved å lage 2 spalter. Er mulig det kan gjøres på en lurere måte men det kan jeg ikke.
Tassen79 Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Hemligheten er at du må lage 2 sider i Word, og snu arket i printern etterpå. Legg arket, og sett inn tekstbokser, det syns jeg det er lettes å jobbe med. to tekstbokser pr side. Lag tekstboksene så store at de dekker litt under halve siden....og skriv inn det du måtte ønske..... Jeg er håpløs til å forklare......jeg sender deg et utkast på PM...
Mamman til Mari Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2008 Takk for det, er absolutt en mulighet :-) Men inni hodet mitt hadde jeg sett for meg en enda mer lettvint mulighet... Vet ikke om det finnes men.... Andre som vet??
Maritbrud Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Tassen79, hadde det vært mulig for deg å sende meg samme utkastet også`? Jeg sliter med akkurat det samme og prøvde nå, men får det ikke til. Åpner et wordark, setter inn to tekstbokser, men de kommer "opppå" hverandre når det rpintes ut i "landscape" Hjelp? :-)
Tassen79 Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Hm. Jeg får ikke sendt deg PM, vet ikke hvorfor.... Prøv å send meg en PM, med mail adressen din så sender jeg vedlegget med engang. Oki?
Mamman til Mari Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2008 Tusen takk, Tassen79 :-) Disse sidene er supre altså :-)
Mamman til Mari Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2008 Fant ett eks. på kirkeprogram på denne linken. Har sett et bedre på ei nettside før, men fant det ikke i farta... http://www.brudepikene.no/kirkeprogram/cms/183 Fint om dere vil legge inn om dere finner gode eksempler... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå