Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Savna mæ? Har dåkker FT i de hele tatt mærska at æ ikje har vært ær på fan så længe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ska du skit syltynt i din nesnya skoiddlos.

Skrevet

Hør her di gneldfett av ei inntørka brunstugle!! at her prøvde jeg faktisk å være litt hyggelig med deg før du angrep meg verbalt!!!

Skrevet

De ekje hyggeli at du din utronka kållbrainnbefængte saukukskolt har glømt mæ å spør kæm æ e!

Skrevet

hehe.. sorry piri:-) glemmer da ikke deg jeg vet du!!! Husker da det bildet av hu søte dame med sånn bjønnfett på haue som jeg faktisk syntes var så pen!!! sikkert et bildet som var tatt i påska for 2-3 år siden:-)

Skrevet

Nei, du forveksler meg med mora til ungene dine du. Hvordan går det med krapylene dine da? Går de fortsatt på skole i fandens forgård?

Fikk du forresten bomba jeg sendte deg til jul?

Skrevet

Jeg videresendte alle gaver jeg fikk i posten til Sudan, men takk for omtanken:-) Drittungene har det bare bra og er så klart like flinke på skolen som meg!! ikke fult så høflig, men jeg går ut i fra at det roer seg når de kommer til videregående:-) Du får bare si i fra hvis du vil passe dem ei uke for meg....(pleeeaaaaaaaaaaaaaase)

Skrevet

Jaja, hårballe. På tide å putle seg i senga til vesle-monsteret. Min er invadert av plageånder. De skulle bare visst at jeg har begynt med loppe-oppdrett. knegg.......tenker pipa får en annen lyd i mårrakveld:)

Drøm søtt om engler som napper ut legghåra dine saaaaaaaaaaaaaaaaaakte;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...