Gå til innhold

Hode ned, hvor kjenner man spark da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greier ikke helt å identifisere hvordan babisen lligger, men ligger den alltid i krøll nå på slutten, eller kan den også ligge i froskestilling? Veldig mye spark ned mot blæra mi og på sidene langt nede, men usikker på om babyen da ligger med hode opp eller ned...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her ligger hun langt nede i bekkenet, og jeg kjenner spark på siden av magen, mest på høyre side da. Tror hun ligger i froskestilling, men aner ikke... Kjenner også bevegelse mot blæra, men tenker at hun beveger armene og kroppen jeg...:)

Skrevet

her kjennes sparkene på siden og tror d er hode jeg kjenner som er borti blæra inni mellom..

kjenner d godt i ribbeina oxo men d er nok rompa ho si=)

Skrevet

Hos meg ligger babyen langt ned i bekkenet og jeg kjenner mye spark i siden av magen (høyre side) og den ligger med ryggen mot min venstre side av magen. Kjenner også mye bevegelse mot hoftebenet på høyre side, men også av og til på venstre side. Så er det mye rare og ikke fullt så behagelige bevegelser nede i bekkenet som gjør at det ILER vondt ned på innsiden av lårene. Disse vondtene gleder meg til å slippe! Det er helt klart noen nerver lillegutt kommer borti i bevegelsene sine, og av og til lurer jeg på om det er når han vrir litt på hode (kan føles sånn hvertfall). Jeg er andregangs og han ligger som sagt langt ned, men det er god plass i bekkenet.

Skrevet

Min har hodet ned og da kjenner jeg når han hikker langt der nede =0) ved underlivet, og spark fra armer og bein kjenner jeg høyt oppe på høyre side.....det er sååå fantastikt!!

Skrevet

Han sparker på høyre side, ganske midt på, hverken oppe eller nede liksom. Ifølge jordmor er det vanligst at de sparker på den siden og har ryggen sin på venstre side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...