MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Et slikt innlegg la jeg også inn her, i november. Nå må jeg innrømme at hver gang jeg leser et slikt innlegg så tenker jeg "Og jeg håper jeg flytter ut herfra så fort som mulig!" Rart å tenke på at jeg er helt i slutten av et svangerskap, og at jeg kan bli mamma igjen når som helst... Helledusen som jeg gleder meg )
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Hehehe..Du er ikke alene...Jeg har ennå litt over 4 uker til jeg da...=o/ Men tiden går fort...=o)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 ja, jeg har 4 dager igjen, og syns egentlig tiden har gått fort Men, gikk 2 uker over med førstemann, og det er de dagene som blir laaaaange...... men i løpet av februar får jeg i alle fall baby igjen (forhåpentligvis en jente-baby, slik jeg har blitt "lovet" )
tudeluuu Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 jeg vet, tenker også det samme! Skal bli så godt å bli mamma igjen. Er veldig rart hvordan kroppen er satt sammen, for det hadde antagelig ikke vært så fristende å føde om magen hadde vært mindre, og beina hadde vært litt mindre hoven osv.. 2 dager igjen til termin nå, så i løpet av februar.... =) wuhuuu, jeg gleder meg =)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2008 haha, nei det er sikkert derfor vi får plager i graviditeten, slik at vi skal glede oss til å føde
<3Sosivov<3 Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 På fredag flytter jeg inn her og du kan tro jeg gleder meg! Er misunnelige på dere som snart er klare for fødsel, men det er deilig å endelig komme inn i 3. og siste trimester uansett! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå