Gå til innhold

Overskriften "endelig hører jeg til her inne"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et slikt innlegg la jeg også inn her, i november. Nå må jeg innrømme at hver gang jeg leser et slikt innlegg så tenker jeg "Og jeg håper jeg flytter ut herfra så fort som mulig!"

Rart å tenke på at jeg er helt i slutten av et svangerskap, og at jeg kan bli mamma igjen når som helst... Helledusen som jeg gleder meg :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe..Du er ikke alene...Jeg har ennå litt over 4 uker til jeg da...=o/

Men tiden går fort...=o)

Skrevet

ja, jeg har 4 dager igjen, og syns egentlig tiden har gått fort :) Men, gikk 2 uker over med førstemann, og det er de dagene som blir laaaaange...... men i løpet av februar får jeg i alle fall baby igjen (forhåpentligvis en jente-baby, slik jeg har blitt "lovet" :P)

Skrevet

jeg vet, tenker også det samme! Skal bli så godt å bli mamma igjen. Er veldig rart hvordan kroppen er satt sammen, for det hadde antagelig ikke vært så fristende å føde om magen hadde vært mindre, og beina hadde vært litt mindre hoven osv..

2 dager igjen til termin nå, så i løpet av februar.... =) wuhuuu, jeg gleder meg =)

Skrevet

haha, nei det er sikkert derfor vi får plager i graviditeten, slik at vi skal glede oss til å føde :P

Skrevet

På fredag flytter jeg inn her og du kan tro jeg gleder meg! Er misunnelige på dere som snart er klare for fødsel, men det er deilig å endelig komme inn i 3. og siste trimester uansett!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...