Gå til innhold

en liten hilsen fra oss :):):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

halloen!

her i sydlige strök kose vi oss max. er deilig å väre her, men klarer jo å gå meg bort hele tida da.. men men.. :):)

mini er ikke helt frisk enda, så ennå ingen bading, men er ikke så varmt så.. värt overskya idag da... men skal bli knallvär imårra, å gubben har kurs-dag, så eg å mini skal bare kose oss aleina.

naboen vår, i leilighta atme her, har gått i klasse med meg for 7 år sia på vgs, å dem har en gutt som er 2mnd eldre enn mini. så vi har funne lekekamerat begge to :):)

håpe dokker alle har det bra da, å vit kor mye eg savne msn min jah...

:):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, åsså vil eg sende en klem til mayaya, pingen, tillab å stinker. stinker: ned 500g denna uka som var :):)

bördi?

takk for en koselig dag hos deg på lördag. skal komme på grilling til sommern! :):)

Skrevet

klemme masse tilbake til sydfareren vår!

Skrevet

takk vennen!

har 6min igjen på nett her..

(har spist verdens beste karrisaus idag.. jömmi!! skal tilbake dit jah!!)

Skrevet

Kose dere masse i varmere strøk:) Jeg er max misunnelig!!!!!!!! Her er det drittvær som vanlig.....

Skrevet

Hei på deg, venneeeeeen!!! Koselig å høre at dere har det bra, håper minien blir friskus snart og at sola og varmen kommer!!!

Klemmer i bøtter og spann fra meg!

Skrevet

hehe.. takk mayaya.. koffer e du ikke på msn når eg e på her? hihi...!

skal neste tirsdag i dyrepark her. glede oss masse :):) els har mini fått bada no, å han likte det IKKE! han sku jo ikke holdes han.. sku jo svömme aleina han, men da sank han jo! så måtte hive han i badekaret heller.. :):)

men han digga stranda. har tatt masse fine bilda eg skal vise dokker alle når eg kommer hjem da :):)

Skrevet

Må legge ut bilder på hjemmesida da :D

Kos dere videre!!

Klemmer fra

Skrevet

seff vennen!

eg kan putte deg i kofferten neste gang..

värste var jo at uka för vi sku reise gikk siste bilettene. hadde tenkt å ta med svigersöster og så.. men det får bli neste gang. vi reiser jo gratis vettu.. :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...