lenej :o) Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 halloen! her i sydlige strök kose vi oss max. er deilig å väre her, men klarer jo å gå meg bort hele tida da.. men men.. :) mini er ikke helt frisk enda, så ennå ingen bading, men er ikke så varmt så.. värt overskya idag da... men skal bli knallvär imårra, å gubben har kurs-dag, så eg å mini skal bare kose oss aleina. naboen vår, i leilighta atme her, har gått i klasse med meg for 7 år sia på vgs, å dem har en gutt som er 2mnd eldre enn mini. så vi har funne lekekamerat begge to :) håpe dokker alle har det bra da, å vit kor mye eg savne msn min jah... :)
lenej :o) Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. februar 2008 ja, åsså vil eg sende en klem til mayaya, pingen, tillab å stinker. stinker: ned 500g denna uka som var :) bördi? takk for en koselig dag hos deg på lördag. skal komme på grilling til sommern! :)
selfangerkjerringa Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 klemme masse tilbake til sydfareren vår!
lenej :o) Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 takk vennen! har 6min igjen på nett her.. (har spist verdens beste karrisaus idag.. jömmi!! skal tilbake dit jah!!)
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Kose dere masse i varmere strøk:) Jeg er max misunnelig!!!!!!!! Her er det drittvær som vanlig.....
mayaya Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Hei på deg, venneeeeeen!!! Koselig å høre at dere har det bra, håper minien blir friskus snart og at sola og varmen kommer!!! Klemmer i bøtter og spann fra meg!
lenej :o) Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2008 hehe.. takk mayaya.. koffer e du ikke på msn når eg e på her? hihi...! skal neste tirsdag i dyrepark her. glede oss masse :) els har mini fått bada no, å han likte det IKKE! han sku jo ikke holdes han.. sku jo svömme aleina han, men da sank han jo! så måtte hive han i badekaret heller.. :) men han digga stranda. har tatt masse fine bilda eg skal vise dokker alle når eg kommer hjem da :)
WP-TLogPeanut Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Må legge ut bilder på hjemmesida da Kos dere videre!! Klemmer fra
lenej :o) Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. februar 2008 seff vennen! eg kan putte deg i kofferten neste gang.. värste var jo at uka för vi sku reise gikk siste bilettene. hadde tenkt å ta med svigersöster og så.. men det får bli neste gang. vi reiser jo gratis vettu.. :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå