Økologisk_knekkebrød Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Et barn på to år er ikke en baby. Typisk VG å vri ting til, slik at de skal få en overskrift som er mest mulig sensasjonell. Dette går vel i samme kategori som å kalle en dame i sin 5. svangerskaps-mnd for høygravid. Latterlig. (Fra artikkelen om barnet som måtte kastes ut av en brennende boligblokk i Tyskland.)
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 joooo, lilleman min på halvannet er iallefall BABY..Lille babyen til mammaen sin,tenk :-) (Tviholder det jeg kan..)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Jeg er enig med deg, 2åringer er ikke babyer..
Mor di! Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Typisk VG-leste en gang om 10 mnd gammelt spedbarn! Trodde en var baby når en var 10 mnd gammel, jeg... og en er vel ikke høygravid i 5. mnd??
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Sunniva skal være baby til hun begynner på skolen:)
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 du glemte et ord, lotp ungdoms... (antar du mente ungdomsskolen?? det skal mine troll, iallefall..Har kontraktsfestet det..)
NoDoubt Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Hehehehe:-) leadern. M skal og være min store baby lenge;-)
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 hehehehe godt det ikke bare er meg da som nyter babytiden:) Hun eldste på snart 10 synes det er så stas når jeg kaller henne for store babyen min.....så lenge det ikke er andre i nærheten da hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå