lizamor Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hjalp sønnen min på med pysjen her en kveld. Utstøtte i min frustrasjon et lite sukk,mens sittende på huk jeg mumlet noe om at jeg kom til å være veeeeldig glad når babyen var ute.(Alle "opp og ned/bøy og tøy" bevegelser blir jo så tunge). Men min lille sønn på tre la da hånda si veslevoksent på skulderen min og sa:"slapp av mamma! Babyen kommer om en time!!!". He,he! Da måtte jeg le;) Her om dagen spurte han om babyen svømte rundt inne i magen min. "ja,det stemmer",sa jeg. Han tittet da på meg med store øyne og spurte:"jammen mamma!!! Tenk om det kommer en hai!!!? He,he! Fantasien lenge leve;)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Hehe, hadde jo vært kjekt =) Sønnen min mente det bare var snille babyhaier i magen min =P
Mixå Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 nemmen<3<3<3 blir sååå sjarmert av gullkorn fra barnemunn:D
Gjest eelis Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 En hai! Åååh, hvilken lykke å ha en liten en :-)
lanoforliten Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Har også en på tre... det er en helt fantastisk alder, gullkorn på rekke og rad. de er så nydelige disse små englene...
lizamor Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2008 Trivelig alder ja! Her i gården er det stadig vekk nye gullkorn! Har faktisk en liten bok der jeg skriver dem ned. Tenkte jeg skulle gi han den i gave når han blir voksen:). Sikkert ganske morsomt å lese da.
3 skatter ute:) Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 sist vi skulle ha baby var 2,5 åringen så lei av at folk spurte om d ble søster eller bror at hun svarte- det blir i hvertfall ikke en katt eller jeg tror d blir jente eller gutt jeg ungene skjønner mye mer enn vi skjønner ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå