Twintipp og himmelblå Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har 0 energi.... Jeg satt meg rett ned og begynte å grine! Det kommer takstmann i morgen, og jeg makter bare ikke begynne å vaske hele leiligheten IGEJN! Vi er midt i flytting og alt er kaos. Gullet er syk og jeg har omtrent ikke sovet på ti døgn. Armene føles helt visne, og jeg orker ikke begynne.. Det går bare ikke!!
Carnivale Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Ring noen som du kan betale for å vaske. Det pleier ikke koste så mye, rengjøringsbyråer tar ca 50-80,- kvadratmeteren. Helt klart verdt det!
Heaven har født::) Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Sender drøssevis med energi*********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************og et lite kick til å starte....
Mille** Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Huff av meg, men trenger man vaske før takstmannen kommer da? *lurer* Klemmer og energi er herved oversendt. ;o)
mamma >to gull Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Gir deg et hardt spark bak.. MEN det trenger jo ikke å være skinnende rent når takstmann skal komme da.Det driter han i.. Så om det er bare pga han du skal vaske,så drit i det,ta det en annen dag. Få deg heller litt søvn,det skal jeg snart kjenner jeg;))
Blue Lady Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Kjære deg Twintippen! Du trenger jo ikke så ha det gullende rent bare for takstmannen. Klem og sender over litt energi til deg, har akkurat hivd innpå litt sjokolade så har overskudd av energi nå! Klem
~sjiraff~ Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Takstmannen driter i hybelkaninene deres ) (men har ikke leil. deres ligget ute til salgs allerede? Ny takst?)
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2008 Vaskingen går egentlig greit, det er alt det andre kaoset rundt her!! Mannen har vært borte en uke og har siden han kom hjem vært på jobb, for han har myye å ta igjen! Det er ryddingen som tar tid.. Først solgt en leilighet, hvor vi hadde maaange visninger, så vår leilighet hvor vi har gjort klart til visning 10 ganger snart, også flytting ut av den andre leiligheten, og nå oppussing av huset! Og visning og takstmann i morgen igjen..Gi meg styrke.. Jeg makter ikke mer, virkelig ikke... Tårene bare renner for jeg er så sliten nå:\
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 Drit i å vaske!!! Fjern skitne truser og matrester fra stuebordet, så er det greit. Takstmannen skal bare måle hvor stor leiligheten er, se hvor gamle vinduene er og sånt. Har ingenting med rot å gjøre hvordan taksten blir )
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. februar 2008 Det er en som vil legge inn bud som krever takst av takstmann. Noe som ikke er vanlig når det er borettslagsleiligheter. Men, advokaten hennes krever det. Så da kommer ham i morgen da.. *hurra* Alt for å selge...
~sjiraff~ Skrevet 4. februar 2008 #12 Skrevet 4. februar 2008 Har dere ikke hatt takst før? Kun verdivurdering fra megler? Jaja.. uansett så husk at takstmannen driter i litt rot og hybelkaniner. Han skal se på det bygningsmessige, fukt på bad osv.
Tante Sofie # Skrevet 4. februar 2008 #13 Skrevet 4. februar 2008 Takstmannen hopper i det, han! Hadde du visst hvor mye rart vi stappet inn i VASKEMASKINEN og TRØKETROMMELEN før han kom, hahaha Stapp alt det løse rotet inn i skapen, oppi skittentøykurvene osv. Så går du og legger deg og sover søtt! Våkner opp imorgen, takstmann kommer og takstmann går, så lurer du litt på hvorfor du stresset slik:-) ALLE med barn vet hvordan det kan være, spesielt når de er syke:-) Lykke til og god bedring!
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. februar 2008 3 verdidurderinger har vi hatt.. Ingen takst. Ikke vanlig i borettslagsleiligheter. Men, alt for hun ENE som vil kjøpe..
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 4. februar 2008 Ikke sant gifteringen:-) Hoff, jeg er bare så lei alt i kveld.. Sikkert mye bedre i morgen igjen, he he. Takk takk. Klem
~sjiraff~ Skrevet 4. februar 2008 #16 Skrevet 4. februar 2008 Visste ikke det jeg.. Vi hadde tre verdiurderinger på huset vi også.. Taksten ble 250 000 lavere (!!).. Det var kjipt og nedtir det, for huset vi kjøpte, kjøpte vi jo med verdivurderingen av vårt hus i bakhodet... Ikke har vi fått solgt heller så nå er jo prisen satt ned ytterligere ( Men lykke til i morgen, og husk at det ikke trenger å være strøkent )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå