loppelaura Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Jenta mi på 4 elsker te, hun drikker ca 1 kopp i uken, er det ille? Hun liker det så godt og blir kjempeglad når jeg sier "ja". Rekner dere te på lik linje som kaffi????
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 hva med å kjøpe koffeinfri te??
loppelaura Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 Det var en god ide du, det visste jeg ikke at fantes :-) Det skal jeg kjøpe!
gullegget Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 På helsekost butikker har de mange gode frukt teer uten koffein:) På matbutikken har de ikke noe mine barn har likt.
Gemini7 Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Ja, koffeinfri te- som grønn te! Helsekostbutikker osv har et bredt sortiment av dette, f.eks peppermyntete som sikkert er noe barn vil like. "ordentlig" fruktte også, av tørket frukt, tropiske frukter osv- og kamillete som er veldig mild og søtlig. Liker ikke svart te selv, så jeg sverger til sånne "mykvarianter" Flere av de teene du får i helsekostbutikken er garantert bra for helsa, mye av dette er urteteer som brukes for å styrke immunforsvar og hjelper ved fordøyelsesplager, forkjølelse osv. Så det burde ikke være "farlig" for datteren din:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå